28/02/2012

COMPENDIU DE FOBII




Autor :Laurentiu Mitrofan ,Sorina Daniela Dumitrache
Colectia Alma Mater
An aparitie : 2010
ISBN 978-973-8383-66-1        
Nr pagini : 224
Format 145 x 200
Pret :30 lei




Descriere:
"În lucrarea de faţă am avut ca scop crearea unei imagini de ansamblu asupra faţetelor fricii umane, explicarea acestora și prezentarea exhaustivă a fobiilor, propunând un dicţionar de circa
600 de termeni descriptivi pentru diferite forme de fobie, de la cele mai obișnuite până la cele mai atipice, neconvenţionale și bizare.
" Autorii

Cuprins:
Prefată …………………………………………………………7
Caracterizarea generală a fobiilor ………..…………………….9
Cauzele apariţiei și dezvoltării fobiilor ..……………………..14
Simptomatologia fobiilor și consecinţele în plan individual și social ….…………….20
Clasificarea fobiilor ..………………………………………………….25
Date statistice ..………………………………………………………….35
Solicitarea ajutorului și modalităţile de abordare încazul fobiilor ..……………………….38
Alte accepţiuni și conotaţii ale termenului de fobie …..42
Universul fobiilor (A-Z) ……………………………………………….45
Bibliografie …………………………………………………………………213

4 comentarii:

  1. Buna, ai cumva aceasta carte sau stii de unde pot face rost de ea, pentru ca cei de la editura nu raspund si am nevoie urgenta de ea. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Mirela,

    Din pacate eu inca nu am dreptul de a comercializa aceste carti, dar sper ca in curand voi face librarie online specializata pe psihologie, si atunci va fi simpu. De aceasta eu dau link-ul catre sursa.

    Din pacate inca mai este perioada de concedii si editurile se pare ca se respecta.

    Am intrat acum pe sie-ul editurii, la rubrica "cum cumperi" si am gasit asta :

    "Dacă sunteţi din Bucureşti, puteţi cumpăra cărţile şi revistele Editurii SPER de la libraria noastră: Bd. Iuliu Maniu nr. 1-3, corp A, etaj 5, sector 6, Bucureşti (Facultatea de Psihologie Universitatea Bucureşti, complex Leu).
    Persoană de contact: Cătălina Cocolin, tel. 0733.918.014, 037.134.60.60
    LUNI: 12 - 15:30
    MIERCURI: 12 - 18:30
    JOI: 12 - 18:30
    MARŢI, VINERI, SÂMBATĂ, DUMINICĂ: închis

    (Programul afişat poate include deplasări în interes de serviciu. Vă rugăm să ne contactaţi în prealabil.)"

    Cei de la Biblioteca Centrala Universitara Bucuresti o au, dar nu specifica daca e si disponibila ; iata link-ul

    http://cacheprod.bcub.ro/webopac/List.csp?SearchT1=Compendiu+de+fobii&Index1=Uindex05&Database=2&Profile=Default&NumberToRetrieve=50&OpacLanguage=rum&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=Compendiu+de+fobii&PreviousList=Start&PageType=Start&RequestId=418830_1&WebPageNr=1&WebAction=NewSearch&StartValue=1&RowRepeat=0&MyChannelCount=

    Pe Psihoshop spune ca produsul va fi disponibil in 3-14 zile, iata link-ul:
    http://psihoshop.ro/carte.php?idb=227

    Poti incerca sa scrii direct autorului (ar putea fi chiar incantat !) la laurentiu_mitrofan@yahoo.com , sau D-nei Iolanda Mitrofan, la sperpsi@gmail.com (datele le am de pe pagina Fac de Psihologie din cadrul Univ Bucuresti)

    Daca ai de facut o lucrare cu tematica, pot sa te ajut sa gasim lucrari alternative.




    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru proptitudine, mi-au raspuns cei de la editura si au spus ca imi vor trimite cartea prin posta. Cartea imi trebuia pentru admiterea la master.

    RăspundețiȘtergere