Autor : Rosemarie Haines
Editura Universitara (click pentru a cumpara de la editura)
Colectia
An aparitie :2010
ISBN 978-973-749-871-7
Nr pagini : 230
Pret : 30 lei
Descrierea
editurii:
Am considerat necesară abordarea acestei teme din mai multe motive: în primul rând, pentru faptul că termenul imagine publică, deşi apare foarte des în vorbirea cotidiană, nu este cunoscut în profunzimea semnificaţiei sale, a mecanismelor şi proceselor individuale pe care le antrenează; în al doilea rând, a devenit o modă să vorbim despre imagine şi imagologie, fără să ştim prea bine ce înseamnă; în al treilea rând, pentru interesul cu care studenţii mei s-au apropiat de acest subiect; în al patrulea rând, pentru că instituţiile din România şi responsabilii politici acordă un loc derizoriu comunicării şi diverselor ei forme de exprimare; în al cincilea rând, pentru că printr-un efort de sinteză noi toţi, interesaţi de studiul comunicării, trebuie să determinăm integrarea cunoştinţelor teoretice în realitatea practică din România. Lucrarea de faţă are un caracter de largă adresabilitate: studenţi, lideri de opinie, jurnalişti, oameni de publicitate, specialişti în relaţii publice şi marketing, conducători de organizaţii şi instituţii publice, în ultimă instanţă publicul larg vor avea prin intermediul ei o perspectivă adecvată asupra unui domeniu nou, dar fascinant al comunicării sociale.
Rosemarie Haines este conferentiar universitar dr. la Scoala Nationala de Stiinte Politice si Administrative, Facultatea de Administratie Publica. A publicat la Editura Universitara cartile: "Imaginea institutionala" si "Tipuri si tehnici de comunicare in organizatii"
Am considerat necesară abordarea acestei teme din mai multe motive: în primul rând, pentru faptul că termenul imagine publică, deşi apare foarte des în vorbirea cotidiană, nu este cunoscut în profunzimea semnificaţiei sale, a mecanismelor şi proceselor individuale pe care le antrenează; în al doilea rând, a devenit o modă să vorbim despre imagine şi imagologie, fără să ştim prea bine ce înseamnă; în al treilea rând, pentru interesul cu care studenţii mei s-au apropiat de acest subiect; în al patrulea rând, pentru că instituţiile din România şi responsabilii politici acordă un loc derizoriu comunicării şi diverselor ei forme de exprimare; în al cincilea rând, pentru că printr-un efort de sinteză noi toţi, interesaţi de studiul comunicării, trebuie să determinăm integrarea cunoştinţelor teoretice în realitatea practică din România. Lucrarea de faţă are un caracter de largă adresabilitate: studenţi, lideri de opinie, jurnalişti, oameni de publicitate, specialişti în relaţii publice şi marketing, conducători de organizaţii şi instituţii publice, în ultimă instanţă publicul larg vor avea prin intermediul ei o perspectivă adecvată asupra unui domeniu nou, dar fascinant al comunicării sociale.
Rosemarie Haines este conferentiar universitar dr. la Scoala Nationala de Stiinte Politice si Administrative, Facultatea de Administratie Publica. A publicat la Editura Universitara cartile: "Imaginea institutionala" si "Tipuri si tehnici de comunicare in organizatii"
Cuprins:
Argument /9
TEMA 1
Institutiile
si organizatiile – actori actionand in spatiul public /13
TEMA 2
Ordinea
organizationala si ordinea comunicationala /27
TEMA 3
Reprezentare
vs imagine /39
TEMA 4
Opinia
publica – concept fundamental al comunicarii /48
TEMA 5
Persuasiunea
– fapt psiho-social total /63
TEMA 6
Influenta
opiniilor /79
TEMA 7
Grupurile in
organizatii /90
TEMA 8
Comunicarea
in organizatii /111
TEMA 9
Marketingul
social /132
TEMA 10
Imaginea
publica /141
TEMA 11
Politica de
comunicare globala /159
TEMA 12
Comunicarea
marketing /167
TEMA 13
Comunicarea
cu media /199
TEMA 14
Comunicarea
in practica /216
BIBLIOGRAFIE /229
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu