sâmbătă, 23 martie 2013

GESTIONAREA CRIZELOR DE IMAGINE



Autor :Ion Chiciudean, Valeriu Tones                 
Editura Comunicare.ro
Colectia Cursuri universitare
An aparitie :2010
ISBN  978-973-711-261-3
Nr pagini :216
Format 170 x 240
Pret :27  lei la Editura, 33 lei la elefant (13,24 lei ebook-ul)
Download pdf  (este probabil editia 2002)




Descrierea editurii:

Cartea Gestionarea crizelor de imagine contine atat abordari teoretice pentru familiarizarea studentilor cu sistemul notional si cu metodele de lucru pentru gestionarea crizelor, cat si abordari metodologice care au ca scop formarea deprinderilor si abilitatilor necesare rezolvarii eficiente a problemelor specifice acestui domeniu. Bibliografia de la sfarsitul fiecarui capitol ofera cititorilor, alaturi de continuturi teoretice consistente, si elemente importante din problematica crizelor, bazandu-se pe experienta teoreticienilor si practicienilor consacrati. Volumul se adreseaza, in primul rand, studentilor din invatamantul universitar si masteral interesati de tema crizelor de imagine, insa el poate constitui un instrument util pentru structurile de relatii publice din toate tipurile de organizatii
Ion Chiciudean este seful Catedrei de relatii publice din Facultatea de Comunicare si Relatii Publice – SNSPA si membru fondator al Asociatiei Profesionistilor in Relatii Publice din Romania. In perioada 2001–2004 a indeplinit functia de sef al Directiei Relatii Publice din cadrul Ministerului Apararii Nationale.
Valeriu Tones este seful Departamentului de Relatii Publice al companiei Autoitalia Group si cadru didactic asociat la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice – SNSPA. In perioada 2001–2005 a fost seful Departamentului Relatii Publice din cadrul Daewoo Automobile Romania.
Cuprins:

Introducere/7

CAPITOLUL 1.
Imaginea organizatiilor/9

CAPITOLUL 2.
Gestionarea imaginii organizatiei/29

CAPITOLUL 3.
Tipuri de crize/45

CAPITOLUL 4.
Criza organizationalã/58

CAPITOLUL 5.
Criza de comunicare/ 103

CAPITOLUL 6.
Criza mediaticã/ 119

CAPITOLUL 7.
Criza de imagine/ 138

CAPITOLUL 8.
Analiza crizei de imagine/ 170

CAPITOLUL 9.
Tehnici de rezolvare a crizelor de imagine/ 182

CAPITOLUL 10.
Comunicarea în situatii de crizã.Ghid practic /203


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu