24/04/2013

ARTA PERSUASIUNII. Cum să influenţezi oamenii şi să obţii ceea ce vrei



Autor : Juliet Erickson                
Editura Curtea Veche
Colectia Cărţi-Cheie
An aparitie :2013
Editia a II-a      
Traducerea Nicoleta Stroie
ISBN 978-606-588-509-7 
Nr pagini :280
Format 130 x 200
Pret : 16,25 lei la Editura, 15 lei la elefant , 15 lei la librarie.net




Descrierea editurii:
Arta persuasiunii este un ghid practic menit să sublinieze importanța comunicării persuasive în asigurarea reușitei profesionale. Indiferent care este obiectul unei negocieri, succesul va fi de partea celui care știe să comunice mai eficient, influențând astfel decizia finală în favoarea sa.
Destinate în primul rând oamenilor de afaceri care vor să își îmbunătățească abilitățile de relaționare sau să își mărească șansele de reușită, informațiile prezentate în acest volum pot fi la fel de utile oricui dorește să știe mai multe despre importanța comunicării și despre tehnicile utilizate în arta persuasiunii.
Ai putea crede că știi ceea ce-ți dorești în viață, dar ideea, obiectivul, mijloacele, planul de afaceri sau entuziasmul te pot ajuta să reușești doar în parte. Indiferent ce ai dori să realizezi – fie că vorbim despre o nouă afacere, un pro¬iect comunitar sau o idee inovativă – unicul factor crucial pe baza căruia vei reuși sau vei eșua este maniera în care comunici celorlalți ideile tale. Această carte de mare utilitate explică de ce comunicarea este atât de importantă și dezvăluie secretele prin care îți poți dezvolta aptitudinile pentru a te asigura că-ți atingi obiectivul. De la planificarea iniția¬tivei, până la susținerea unei argumentări eficiente atunci când situația o cere, specialista internațională în comunicare Juliet Erickson prezintă cele mai bune informații și tehnici de comunicare persuasivă, esențiale pentru a-ți transforma în realitate toate ideile inspirate.
JULIET ERICKSON este un apreciat consultant în comunicare, fiind specializată în comunicarea persuasivă și tehnici de negociere. În ultimii 15 ani a oferit consultanță unor lideri și manageri din domeniul afacerilor, antreprenori, politicieni, oameni de știință, sportivi, profesori și personalități publice, pentru a-i ajuta să-și perfecționeze abilitățile de comunicare și să facă față momentelor dificile din viață.

Cuprins:


Mulţumiri 7
Introducere  9

PARTEA ÎNTÂI:
DEPRINDEREA CONCEPTELOR DE BAZĂ
1. Ignorarea regulilor 18
2. Nu poţi traversa doar jumătate de pod  40

PARTEA A DOUA:
CUTIA CU UNELTE
3. Construirea unei relaţii de încredere 70
4. Manual de stil 89
5. Cum să-ţi construieşti un mesaj convingător . .102
6. Structurarea mesajului  119
7. Întrebările potrivite  148
8. Ignorarea regulilor 170
9. Situaţii incomode   186
10. Rezolvarea problemei fizice 204
11. Întâlnirile neprevăzute  226

PARTEA A TREIA:
MOMENTE CRUCIALE ALE ÎNTÂLNIRII
12. Pregătirea pentru momentele cruciale   242
13. Treci la fapte! 256
14. Ce urmează? 271

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu