duminică, 14 aprilie 2013

CAMPANII SI STRATEGII DE PR



Autor : Flaviu Calin Rus                 
Editura Institutul European
Colectia Universitaria
An aparitie :2009
ISBN  978-973-61-1579-0
Nr pagini :212
Format 140 x 190
Pret : 24 lei la Editura, 21,60 lei la elefant ,24 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU




Descrierea editurii:
Volumul de fata se adreseaza cu preponderenta cursantilor din cadrul masteratelor de PR, dar si studentilor din anii terminali de la sectiile de Comunicare si Relatii Publice. Este o lucrare prin care am incercat sa punem in evidenta mai multe viziuni si modele de desfasurare a campaniilor de PR si, de asemenea, am incercat sa elaboram un model propriu de derulare a unor astfel de campanii. Suntem bucurosi ca aceasta lucrare, care dezbate tema campaniilor si a strategiilor de PR, este prima de acest fel, aparuta in cadrul Catedrei de Comunicare si Relatii Publice a Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, UBB. Consideram ca volumul va contribui la standardizarea proceselor care au loc pe parcursul derularii campaniilor de PR, standardizare utila intregii noastre societati.
Calin Flaviu Rus


Cuprins:

Capitolul 1
Consideraţii generale asupra PR / 9

Capitolul 2
Agenţia de PR - departamentul de imagine / 27
2.1. Atribuţii ale consilierului PR în cadrul comunicării intersistemice / 35
2.2. Atribuţii ale consilierului PR în cadrul comunicării intrasistemice / 37
2.3. Sediul şi dotările departamentului de imagine / 38

Capitolul 3
Modele de strategii şi campanii de PR / 43

Capitolul 4
Tipuri de campanii de PR / 53
4.1. Campania de conştientizare / 55
4.2. Campania de informare / 56
4.3. Campania de educare publică / 57
4.4. Campania de reîntărire atitudinală / 59
4.5. Campanii de schimbare a atitudinilor / 60
4.6. Campania de modificare a comportamentului / 63
4.7. Alte tipuri de campanii / 65

Capitolul 5
Campania de PR - caracteristici generale / 79

Capitolul 6
Etapa I • Analiza situaţională contextuală complexă -evaluarea primară de amănunt / 89

Capitolul 7
Etapa II • Cristalizarea şi definirea clară a problemei, respectiv a temei abordate de campania de PR / 99

Capitolul 8
Etapa III • Analiza situaţională referitoare Ia problema în cauză şi la toate implicaţiile care ar putea rezulta atât din rezolvarea, cât şi din nerezolvarea acesteia /121
8.1. Instrumente şi metode de analiză de ordin informai / 127
8.2. Instrumente şi metode de analiză de ordin formal /135

Capitolul 9
Etapa IV • Definitivarea şi stabilirea obiectivelor / 147

Capitolul 10
Etapa V • Determinarea diferitelor categorii de public-ţintă /153

Capitolul 11
Etapa VI • Alegerea strategiilor, metodelor, tehnicilor şi instrumentelor /163

Capitolul 12
Etapa VII • Planificare, calendar, buget / 181

Capitolul 13
Etapa VIII • Punerea în aplicare a campaniei de PR / 189

Capitolul 14
Etapa IX • Evacuarea şi arhivarea / 195

Bibliografie / 203

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu