19/04/2013

CREATIVITATEA IN PUBLICITATE



Autor :  Pat Fallon, Fred Senn               
Editura All
Colectia management si comunicare
An aparitie :2008
ISBN  978-973-571-747-6
Nr pagini :232
Format 130 x 200
Pret : 24,90 lei la Editura,17,43 lei la elefant ,29,20 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU




Descrierea editurii:
Este o carte despre branduri, creativitate, comunicare şi publicitate. Conţine numeroase exemple din viaţa marilor companii şi o serie de ilustraţii, în special pentru diverse sloganuri şi afişe publicitare utilizate de către companii. Cartea se adresează managerilor de la orice nivel organizaţional, dar şi profesorilor/studenţilor de la facultăţile economice sau cele de comunicare.

Recenzie de Gia Codrescu aici

Cuprins:

Capitolul 1
Redefinirea noţiunii de creativitate în mediul actual de marketing 1

Capitolul 2
Protecţia împotriva banalizării brandului 23

Capitolul 3
Lupta pentru imaginea brandului tău 39

Capitolul 4
Stabilirea şi gestionarea unui avantaj în cadrul unui domeniu 57

Capitolul 5
Soluţionarea unor probleme serioase de branding 73

Capitolul 6
Renaşterea unui brand deja consacrat 87

Capitolul 7
Revigorarea unui brand matur 107

Capitolul 8
Alegerea celui mai bun mijloc de comunicare a unui mesaj 125

Capitolul 9
Promovarea unei reţele de afaceri sub un brand unic 147

Capitolul 10
Redimensionarea angajamentului consumatorului 163

Capitolul 11
Lecţiile învăţate 185

Referinte 201

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu