sâmbătă, 20 aprilie 2013

CUM SA SCRII RECLAME DE SUCCES. Invata regulile nescrise ale copywritingului



Autor : Dominic Gettins                
Editura Publica
An aparitie :2009
Traducerea Sorin Tofan
ISBN  978-973-1931-04-3
Nr pagini :216
Format 165 x 235
Pret : 37,05 lei la Editura, 37,05 lei la elefant ,37,10 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU






Descrierea editurii:
Trăim în aglomeraţie. Trăim într-o aglomeraţie de mesaje publicitare. Cu o ironie amară, Mark Hughes observa în cartea sa despre buzz-marketing că “oamenii dorm mai puţin, muncesc mai mult şi se simt inundaţi de cele peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din noi, în fiecare zi”.
Trăim într-o aglomeraţie de memo-uri şi rapoarte. Mulţi dintre noi producem zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva.
Cum ne putem croi drumul în această avalanşă? Cum ne putem asigura că mesajul nostru are impact şi mai ales un impact rapid asupra publicului?
În primul rând cu un text inteligent, simplu şi artistic.
Dominic Gettins vă explică tehnicile şi principiile care asigură succesul şi eficienţa unui text publicitar. Şi vă explică pentru fiecare tip de canal de comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing, comunicat de presă şi chiar pentru memo-uri şi rapoarte.
Trebuie să citeşti Cum să scrii reclame de succes chiar dacă nu lucrezi în publicitate. Cele opt reguli şi fiecare din textele analizate în carte îţi rafinează scrisul!
"Ca şi Wally Ollins, cu al său Manual de Branding, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat şi răs-confirmat, să scrie o lucrare în genul "how to", dominându-şi, probabil, pornirile către o lucrare mai complexă, teoretizantă şi/sau sofisticată.
Îmi place acest gen, al eroului civilizator, care îşi dă seama că între gloria personală într-un cerc restrâns şi un lucru care aduce lumina unui mult mai numeros grup de oameni, alegerea trebuie să fie una matură. Bravo lui Gettins şi bravo vouă, tuturor celor ce mai citiţi, în putinul timp liber pe care ni-l mai lasă epoca informaţiei. Iar daca vreţi să ştiţi ceva despre copywriting şi nu aveţi decât 2 ore la dispoziţie, asta e lucrarea potrivită.
Nu în ultimul rând, bravo Publica - astăzi, în România, singurul editor care ştie cum se scrie o reclamă de succes: cărţi frumoase şi plăcute la pipăit, traduceri atente şi fără greşeli PLUS un ritm de apariţii suficient de alert încât să-i rămâi fidel de la o carte la alta."
Sorin Trâncă
Cuprins:

Mulţumiri 5
Cuvânt înainte 9
Introducere 15

Acest ghid 23
Timpul 29
Opt reguli de copywriting 31
Cum să ieşi în evidenţă 34
Înapoi la reguli 42
Cu cine vorbeşti? 44
Regula numărul unu: cunoaşte-ţi publicul-ţintă 44
Mass-media 58
Regula numărul doi: fă cercetare 58
Bani 59
Metode de producţie 60
Conţinut 62
Regula numărul trei: răspunde cerinţelor briefului  66
Planificarea 67
Tonul comunicării 80
Campanii 88
Regula numărul patru: fii relevant 93
Metafora 95
Regula numărul cinci: fii obiectiv 105
Regula numărul şase:: fă ca lucrurile să fie simple 113
Douăzeci de lucruri de evitat 117
Regula numărul şapte: cunoaşte-ţi mediul 136
Radioul 137
Textul de presă 140
Noile mijloace de comunicare 152
Televiziunea 158
Regula numărul opt: fii ambiţios 163
Sfârşitul restricţiilor166
Fii original 168
Concluzii 177
Folosirea copywriterilor liber profesionişti 178
Puterea cuvintelor 182
Exemple 189
Reclamele bune 190
Lectură suplimentară 208


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu