02/05/2013

CUM SA-TI IMBLANZESTI REBELUL INTERIOR. Ghid pentru transformarea comportamentului de autosabotare



Autor : Pauline Wallin              
Editura Trei
Colectia Psihologie practică
An aparitie :2011
Traducerea Smaranda Nistor
ISBN  978-973-707-442-3
Nr pagini :304
Format 130 x 200
Pret : 31,35 lei la Editura, 21,45 lei la elefant , 21,50 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU


Descrierea editurii:
„Ce mi-o fi venit să spun chestia asta?", „Nu pot să cred că am mâncat atât de mult!", „Unde mi-a fost capul?" — la un moment dat, cu toţii ne-am pus asemenea întrebări. Toţi am spus sau am făcut ceva ce am regretat mai târziu, chiar dacă noi știm întotdeauna cum este bine. Și foarte probabil că vom comite iar și iar aceeași greșeală. Motivul? Rebelul interior, care ne împinge spre conflicte cu noi înșine și cu ceilalţi.
* * *
„Această carte arată cu claritate cititorilor câteva dintre modurile în care se sabotează singuri și explică foarte clar cum pot modifica acest comportament de eșec."
Albert Ellis

PAULINE WALLIN este psiholog clinician cu practică privată, autoare a numeroase articole în ziare și reviste. A ajutat sute de persoane, cupluri, familii și oameni de afaceri să-și înţeleagă și modifice constructiv comportamentul de autosabotare.

Cuprins:


Prefaţă 7
Mulţumiri 11

1. Un rebel interior? Cine, eu?! 13
2. Cum se manifestă rebelul interior 36
3. Recunoaşte: vina e a ta! 57
4. Rebelul interior şi forţele din noi 74
5. Când forţele interioare sunt dezechilibrate: impulsivitatea 98
6. Narcisismul — baza dominaţiei rebelului 122
7. Cât de puternic este rebelul tău interior? 151
8. Personalitatea multiplă a rebelului interior 159
9. Caracteristici şi probleme comune diferitelor personalităţi ale rebelului interior 180
10. Cum îţi identifici rebelul interior şi semnele care arată că a preluat controlul 208
11. Circumstanţe care îi conferă un avantaj rebelului tău interior: cum să te protejezi 223
12. Strategii pentru controlul rebelului tău interior 256
13. Exemple de soluţii la probleme specifice cu rebelul tău interior 285

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu