02/05/2013

METODE DE PUBLICITATE TESTATE

Autor :John Caples
Editura Publica
An aparitie :2008
Editia a 5-a revizuita de Fred E.Hahn      
Traducerea Oana Alexandra Petre
ISBN  978-973-88-3655-6
Nr pagini :391
Format 145 x 205
Pret : 27 lei la buybooks,25,65 lei la elefant ,25,70 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU



Descrierea editurii:
Această a cincea ediţie a cărţii păstrează claritatea, analiza imparţială, experienţa testată de-a lungul timpului şi ideile premiate, prezentate în ediţia originală, pe care însă le actualizează până la momentul prezent.

Pornind de la noţiunile elementare pentru realizarea reclamelor de succes şi continuând cu metodele de îmbunătăţire ale reclamelor care nu au succes, această carte de referinţă însumează toate sfaturile verificate de care aveţi nevoie. Acum a fost actualizată pentru mediile curente, problemele cu care se confruntă publicitatea în prezent, şi pentru a vinde clienţilor pretenţioşi din ziua de azi.
Cuprins:


Prefaţă 7

Prefaţă la ediţia a patra 13

Introducere la ediţia a cincea 15

Mulţumiri 21

1. O nouă strategie de publicitate 27
2. Cel mai important element al unei reclame 42
3. Titlurile care atrag cei mai mulţi cititori 53
4. Metode corecte şi metode greşite de a scrie titluri 63
5. 35 de formule demonstrate pentru scrierea titlurilor şi a teaser-ului de direct mail 85
6. Cum să găseşti abordarea potrivită 119
7. Publicitate testată vs. Publicitate netestată 137
8. Cum să pui entuziasm într-un text publicitar 151
9. Cum să scrii primul paragraf 162
10. Metode corecte şi greşite de a scrie texte 178
11. 20 de metode de a creşte puterea de vânzare a unui text 203
12. Cum să eviţi probleme speciale în copywriting/ scrierea textelor publicitare 238
13. 32 de moduri de a obţine mai multe solicitări în urma reclamelor tale 252
14. Cum să te adresezi unui public de masă 276
15. Layouturi şi ilustraţii care atrag majoritatea cititorilor 295
16. Putem face reclame scurte şi de efect? 315
17.10 instigatori ai gândirii 326
18.17 căi de a-ţi testa reclamele 340

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu