miercuri, 8 ianuarie 2014

CUM SA COMUNICI... ASCULTAND. Convinge pe oricine. Stabileste relatii benefice



Autor : Mark Goulston                
Editura Amsta Publishing
Colectia Comunicare
An aparitie :2013
Traducerea Dorina Oprea
ISBN 978-606-92058-8-4
Nr pagini :280
Format 135 x 205
Pretul la data postarii : 
35 lei la Editura,22,75 lei la elefant, 22,80 lei la librarie.net



Descrierea editurii:
  "Chiar în momentul în care citeşti aceste rânduri, există o persoană în viaţa ta cu care ţi-ai dori să relaţionezi şi cu care trebuie să comunici", scrie Mark Goulston. "Nu o poţi face însă - ceea ce te scoate din minţi. Poate că este vorba despre cineva de la serviciu: un subordonat, un membru al echipei, un client sau şeful tău. Sau poate cineva de acasă: un partener, unul dintre părinţi, un adolescent sfidător ori un fost soţ furios." Dacă reuşeşti să induci acelei persoane o stare de linişte mentală şi de receptivitate, ai şanse mari să relaţionezi cu ea, indiferent că este vorba despre cineva din anturajul personal sau din mediul profesional. Baricadele dintre oameni reprezintă, de fapt, bariere în calea succesului, a progresului şi a fericirii, aşa că relaţionarea eficientă este nu numai o artă, ci şi o abilitate esenţială.
   Cum sâ comunici... ascultând îţi pune la îndemână nu numai tehnicile şi încrederea de a aborda oameni "imposibili", ci şi de a transforma situaţii frustrante în rezultate productive şi în relaţii trainice şi fructuoase. 

Cuprins:
Cuvânt înainte ... 13
Mulţumiri ... 15


   SECŢIUNEA I - Secretul prin care poţi ajunge să relaţionezi cu oricine ... 19

1. Cine te ţine ostatic? ... 21
   Ciclul Persuasiunii ... 26
   Secretul: relaţionarea este simplă ... 29
2. Puţină ştiinţă: Cum trece creierul de la "nu" la "da" ... 33
   Cele trei părţi ale creierului ... 34
   Deturnarea nucleului amigdalian şi dispariţia gândirii raţionale ... 36
   Neuronii-oglindă ... 38
   De la teorie la acţiune ... 43

   SECŢIUNEA A II-A - Cele nouă reguli de bază pentru a relaţiona cu absolut oricine ... 45
3. Cum să treci de la derută la înţelegere profundă ... 47
   Controlează-ţi mai întâi de toate propriile tale emoţii ... 48
   Viteza este totul ... 49
   Procesul de trecere de la "Oh, la naiba!" la "Ok" ... 50
   Puterea lui "Oh, la naiba!" ... 52
   Antrenament rapid pentru a trece de la "Oh, la naiba!" la "Ok" ... 52
4. Obişnuieşte-te să ascidţi ... 57
   "Dar eu chiar ascult... nu-i aşa?" ... 59
   Cât de bine îi cunoşti pe cei din jur? ... 63
5. Fă-i pe cei din jur să simtă că empatizezi cu ei ... 67
   De ce se schimbă oamenii dacă au sentimentul că empatizezi cu ei? ... 70
6. Arată-te mai degrabă interesat decât interesant ... 79
   Nesimţiţii "interesanţi" ... 82
   Nu acţiona în mod interesat, ci arată-te interesat ... 83
7. Fă-i pe cei din jur să se simtă valoroşi ... 90
8. Ajută-i pe oameni să îşi verse amarul, din punct de vedere emoţional şi mental ... 95
   Ajută-i pe cei din jur să nu mai sufere ... 96
   Cum să arăţi unei persoane să îşi verse amarul ... 99
9. Evită discrepanţele ... 105
   Pericolele discrepanţelor în domeniul corporaţiilor ... 112
   Atunci când nu poţi evita discrepanţele, anticipează-le ... 115
10. Când totul pare pierdut, expune-ţi punctele vulnerabile ... 118
   Arată-le punctele tale slabe, iar ei ţi le vor arăta pe ale lor ... 121
11. Scapă de oamenii toxici ... 126
   Neajutoraţii ... 127
   Cei care vor să te intimideze ... 131
   Cei care vor să primească tot timpul ... 135
   Narcisiştii ... 136
   Psihopaţii ... 139
   O scurtă verificare în oglindă: care este problema? ... 140

   SECŢIUNEA A III-A - 12 modalităţi rapide şi uşoare pentru a relaţiona eficient ... 145
12. Problema imposibilităţii ... 147
13. Paradoxul magic ... 153
   O cascadă de "da" ... 155
   O mişcare care îţi conferă încredere ... 157
14. Şocul empatiei ... 161
   Cum funcţionează ... 165
   Când să apelezi la Şocul empatiei ... 166
   Puterea analogiei ... 168
15. Jocul revers (Şocul empatiei nr. 2) ... 171
16. "Chiar crezi asta?" ... 178
17. Puterea lui "Hmmm..." ... 183
18. Jocul stipulării ... 192
19. De la tranzacţie la transformare ... 198
   Negociere versus relaţionare ... 199
   Ce întrebare te va ajuta să avansezi? ... 205
20. Umăr lângă umăr ... 207
21. Completează spaţiile albe ... 215
22. Drumul până la "nu" ... 222
23. Mulţumirile din suflet şi Scuzele sincere ... 227
   "Iţi mulţumesc" versus "Iţi mulţumesc din suflet" ... 228
   Scuzele sincere ... 230

   SECŢIUNEA A IV-A - Recapitulare. Remedii rapide de aplicat în şapte tipuri de situaţii dificile şi provocatoare ... 235
24. Echipa din iad ... 237
25. Avansarea pe scara ierarhică ... 244
26. Narcisista în acţiune ... 247
27. Străin de oraş ... 251
   Etapa vizibilităţii ... 252
   Etapa credibilităţii ... 253
   Etapa profitabilităţii ... 254
28. Explozia umană ... 256
29. Cunoaşte-te pe tine ... 262
30. Şase niveluri de separare ... 269
   Fă tot posibilul să te întâlneşti faţă în faţă cu cei la care vrei să ajungi ... 270
   Fă-ţi aliaţi în mediul virtual ... 271
   Relaţionează cu asistenţii personali sau cu secretarele ... 272

Epilog ... 277
Despre autor ... 279

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu