miercuri, 8 ianuarie 2014

TEHNICI DE TERAPIE COGNITIVA PENTRU COPII SI ADOLESCENTI. Instrumente pentru optimizarea practicii clinice



Autor : Robert D. Friedberg, Jolene Hillwig Garcia, Jessica M. McClure                
Editura ASCR Cluj Napoca
Colectia Psihologul expert
An aparitie :2013    
Editia originala 2009
Traducerea Mihaela Marian Mihailas
ISBN  978-606-8244-70-9
Nr pagini :380
Format 165 x 240
Pretul la data postarii : 45 lei la Editura, 45 lei la psihoshop, 42,75 lei la librariepsi




Descrierea editurii:
Această carte vă va schimba perspectiva asupra terapiei cognitive pentru copii, adăugând niște ingrediente care lipsesc mult prea des în literatura de specialitate: atractivitate, emoție și spirit ludic. Clinicienii tineri și vârstnici deopotrivă vor găsi aici tehnici descrise cu claritate și abordări noi, originale și stimulatoare care răspund pe deplin cerințelor terapiei pentru copii. -Ellen Flannery-Schroeder, PhD, ABPP, Director, Clinical Psychology Program, Department of Psychology, University of Rhode Island

Lucrarea oferă o multitudine de metode practice inteligente și creative într-o abordare de tip modular, pentru a-i ajuta pe clinicieni să aleagă tehnica adecvată pentru fiecare pacient; abordarea modulară a terapiei cognitiv-comportamentale pune la dispoziția specialiştilor o alternativă atractivă la manualele tradiționale, îmbinând precizia protocolului cu flexibilitatea și cu creativitatea clinică. Tehnicile clare și bine construite sunt ilustrate cu activități și cu viniete. Aceasta este una dintre puținele cărți dedicate terapiei cognitiv-comportamentale pentru copii care cuprinde și indicații referitoare la implementarea tehnicilor terapeutice în contextul relației copil-terapeut.

Cuprins:


Despre autori  5
Multumiri  9

CAPITOLUL 1. Inceputuri  13
CAPITOLUL 2. Folosirea eficienta a psihoevaluarii  27
CAPITOLUL 3. Psihoeducatia  79
CAPITOLUL 4. Interventii comportamentale  107
CAPITOLUL 5. Metode de autoinstruire si de restructurare cognitiva  155
CAPITOLUL 6. Analiza rationala  225
CAPITOLUL 7. Performanta, realizare si expunere  279
CAPITOLUL 8. Observatii finale  337

Bibliografie  343
Index 369


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu