16/12/2015

ASUL DIN MANECA. Vinde prin NLP

Autor : Duane Lakin
Editura Amaltea
Colectia Cunoastere & Autoeducare BUSINESS
An aparitie : 2007
Traducerea Ana-Maria Murariu
ISBN 973-7780-82-5
Nr pagini : 232
Format 135 x 205
Pretul la data postarii : 20 lei la Editura, 12,40 lei la elefant, 20 lei la librarie.net




Descrierea editurii:
       Acestea sunt cuvintele cu ajutorul carora Duane Lakin, profesionist cu peste 20 de ani de experienta in psihologia industrial-organizationala, isi deschide pledoaria pentru utilizarea si intelegerea temeinica a tehnicilor practice care stau la baza lucrarii „Asul din maneca”, unica in domeniu prin ineditul abordarii: „Eu nu sunt un teoretician. Eu sunt un tehnician. Un tehnician comportamental. Sunt interesat de lucrurile care functioneaza, de lucrurile care ma ajuta sa-i sprijin la randul meu pe altii sa implementeze schimbarea.”
     Asul din maneca este o carte-seminar. Contine idei practice si, cel mai important, exercitii pentru aplicarea metodelor NLP in vanzari si marketing. Explica tehnici speciale, pe care sa le utilizezi in vanzarea fata in fata, telemarketing, marketing direct si in alte situatii din lumea reala care presupun o vanzare. Sunt incluse exemple de metode si scenarii care au produs cresteri demonstrate in toate tipurile de vanzari.
Directia spre care merge aceasta carte este aceea a avantajului bazat pe cunoastere si invatare sustinuta, nicidecum a siretlicului sau a jocului incorect. Mai mult decat atat, „Asul din maneca” este abilitatea de a te vinde PE TINE INSUTI, in conditiile in care conceptul de vanzari a suferit o schimbare majora. Astfel, mesajul pe care il transmiti pentru a-ti particulariza produsul sau pentru a te remarca drept o persoana de vanzari talentata trebuie sa fie personal, flexibil, atractiv si focalizat. Acesta este asul din maneca ta.

Cuprins:



Prefaţa  7

CAPITOLUL 1
Ce este NLP?   13

CAPITOLUL 2
NLP şi vânzările  21

CAPITOLUL 3
Procesul de vânzare structurat  35

CAPITOLUL 4
Limbajul minţii  43

CAPITOLUL 5
Sincronizarea verbală  57

CAPITOLUL 6
Cum sa te adresezi unui public amestecat (VAK)  83

CAPITOLUL 7
Folosirea indicillor de accesare ale ochilor  97

CAPITOLUL 8
Tiparele actului de cumpărare 115

CAPITOLUL 9
Oglindirea non-verbala 125

CAPITOLUL 10
Creează acţiune prin cuvinte - 135

CAPITOLUL 11
Încapsularea comenzilor declansatoare de acţiune  153

CAPITOLUL 12
Menţinerea avantajului 173

CAPITOLUL 13
Aplicaţii speciale: Prezentările şi vânzarea de grup 183

CAPITOLUL 14
Aplicaţii speciale: Redactarea scrisorilor şi a memo-urilor 189

CAPITOLUL 15
Aplicaţii speciale: Telemarketingul  197

Anexe   217



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu