vineri, 16 februarie 2018

INTELIGENTA EMOTIONALA, CHEIA SUCCESULUI IN VIATA

Autor: Daniel Goleman
Editura All
An aparitie : 2004, 2009
Editia a II-a
Editia originala: Working with emotional intelligence, 1998
Traducerea Gina Argintescu-Amza
ISBN 973-8457-62-9
Nr pagini : 384
Format 140 x 210
Anticariat
Pretul la data postarii : Stoc epuizat la Editura, 43,99 lei la targul cartii, 30 lei pret mediu pe okazii
Disponibilitate BCU
Download pdf pe scribd (Ed.2004)

Descrierea editurii:

"O reflectie profunda si convingatoare asupra semnificatiei inteligentei emotionale si a rolului ei crucial intr-o cariera."  "USA Today" Secretul succesului nu este asigurat de ce vi s-a predat la scoala, nici de diploma unei facultati economice si nici macar de know-how-ul tehnic ori anii de experienta. Singurul factor de importanta majora pentru performanta profesionala si pentru promovare este inteligenta emotionala.Aceasta reprezinta un set de aptitudini pe care oricine le poate dobandi si, in ghidul practic de fata, Daniel Goleman le identifica, le explica importanta si modul cum pot fi cultivate.In ceea ce-i priveste pe lideri, inteligenta emotionala constituie aproape 90 de procente din ceea ce ii deosebeste pe liderii de mare performanta de cei mediocri. Dupa cum spune Goleman, inteligenta emotionala este esentiala pentru a ajunge pe cel mai inalt palier profesional si a ramane acolo in orice domeniu, chiar si intr-o cariera din tehnologiile de varf. Iar organizatiile care invata cum sa lucreze cu mijloacele inteligentei emotionale sunt cele care vor ramane fiabile si dinamice pe piata extrem de competitiva din prezent si din viitor.Bazata pe ambele cercetari, scrisa alert si prezentand o multime fascinanta de cazuri, de la triumfuri si dezastre pana la spectaculoase revirimente, Inteligenta emotionala, cheia succesului in viata ar putea fi cea mai importanta carte despre afaceri pe care o puteti citi. "Oricine este interesat de problemele conducerii…ar trebui sa-si cumpere un exemplar al acestei carti. De fapt o recomand tuturor cititorilor de pretutindeni dornici sa-si vada organizatiile figurand in cartea de telefon a anului."  Warren Bennis, The New York Times Book Review

Cuprins:

Mulţumiri  XI

PARTEA I
DINCOLO DE SPECIALIZARE   1

Capitolul 1
Noile criterii   3
Capitolul 2
Competenţele „vedetelor"  15
Capitolul 3
Cazul „hard " în domeniul calităţilor „soft”  30

PARTEA a lI-a
CULTIVAREA SINELUI  47

Capitolul 4
Ghidul interior  49
Capitolul 5
Autocontrolul  73
Capitolul 6
Ceea ce ne dinamizează  105

PARTEA a III-a
ARTA SOCIABILITATII  131

Capitolul 7
Radarul social  133
Capitolul 8
Arta de a influenţa  163
Capitolul 9
Colaborare, echipe şi IQ-ul grupului  

PARTEA a IV-a
O NOUA MODALITATE DE A ÎNVATA  233

Capitolul 10
Eroarea de un miliard de dolari  235
Capitolul 11
Predicile cele mai eficiente  259

PARTEA a V-a
ORGANIZATIA DOTATA cu INTELIGENTA EMOTIONALA  281

Capitolul 12
A lua pulsul organizaţiei  283
Capitolul 13
In inima performanţei  299

Câteva gânduri de încheiere  314

Anexa 1 - Inteligenţa emoţională  318
Anexa 2 - Calcularea competenţelor la performerii-vedetă  320
Anexa 3 - Genul şi empatia  323
Anexa 4 - Strategii pentru verificarea diversităţii  325
Anexa 5 - Alte probleme ale programelor de perfecţionare  327

Note  331

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu