Autor : Eugenia Enachescu
Editura Aramis (click pentru a cumpara de la editura)
Colectia Biblioteca pentru Cadrele Didactice
An aparitie : 2009
ISBN 973-679-592-3
Nr pagini : 224
Format 195 x 235
Pret : 21 lei
Cuprins:
Introducere /7
Capitolul I .
Prima impresie /15
1.1. Tabloul
varstelor /17
1.1.1. Varsta scolara mica /19
1.1.2. Preadolescenta /25
1.1.3. Adolescenta /32
1.2.
Portretul psihoindividual /37
1.2.1. Fizionomia si infatisarea /38
1.2.2. Expresia comportamentala /43
1.2.3. Vorbirea si scrierea /50
1.3.
Identitatea elevului /55
Capitolul II
. Conduita de invatare /59
2.1.
Activismul intelectual sau cum invata elevul /64
2.1.1. Spiritul de observatie /66
2.1.2. Bogatia, varietatea si diversitatea
reprezentarilor /69
2.1.3. Capacitati rezolutive si aplicative
/74
2.1.4. Forta imaginatiei /79
2.1.5. Expresivitatea limbajului /83
2.2.
Motivatia invatarii si viata afectiv-volitiva /96
2.2.1. Motivele invatarii /99
2.2.2. Starile afective /105
2.2.3. Efortul voluntar /117
2.3. Stilul
de lucru /123
2.3.1. Inteligenta /134
2.3.1.1. Inteligenta scolara /138
2.3.1.2. Inteligenta speciala /142
2.3.2. Talentul /152
2.3.2.1. Elevul talentat /154
2.3.2.2. Cultivarea talentului /162
2.3.3. Creativitatea /172
2.3.3.1. Invatarea creativa /179
2.3.3.2. Creatia copiilor /183
2.3.3.3. Creativitatea ca mod de viata /189
Capitolul
III . Conduita in grup /193
3.1.
Imaginea de sine /194
3.2.
Sociabilitatea /198
3.3.
Comportarea /200
Capitolul IV
. Notiunea de „pregatire psihologica” si
semnificatia ei in educatie si invatamant /203
4.1.
Pregatirea psihologica pentru lectie /206
4.2.
Pregatirea psihologica pentru concurs /207
4.3.
Pregatirea psihologica pentru examen /208
Capitolul V .
Tact, maiestrie, vocatie de educator
/211
Bibliografie /219
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu