09/02/2016

GANDIRE CREATIVA SI BRAINSTORMING


Autor : J. Geoffrey Rawlinson      
Editura Codecs
An aparitie : 1998
Traducerea Adriana Badescu
ISBN 973-98490-8-3
Nr pagini : 152
Format 130 x 200
Pretul la data postarii :25 lei la Editura, 23 lei la extracarti
Disponibilitate BCU



Descrierea editurii:
In orice organizatie, indiferent de nivel, exista un zacamant bogat, dar inca nedescoperit, de idei utile. Tehnica gandiri creative tinde sa descopere acest zacamant si sa-l exploateze in beneficiul respectivei organizatii si al societatii in ansamblu. Este insa nevoie de un efort sustinut, nu doar pentru a invinge scepticismul si lipsa de incredere, ci si pentru a parcurge etapele ulterioare sedintei de brainstorming, respectiv evaluarea si aplicarea in practica a ideilor generate. Modul eficient de gandire si tehnicile creative pot fi usor deprinse; managerii pot renunta cu timpul la procedurile si la prejudecatile lor analitice, invatand sa profite de avantajele brainstormingului. Aceasta convingere transpare, de altfel, din fiecare pagina a cartii "Gandire creativa si brainstorming".

Cuprins:


Prefata  7
Multumiri  13

1.Gandirea creativa  15
2.Ce este brainstormingul?  51
3.Succesul sedintelor de brainstorming  75
4.Evaluarea  91
5.Prezentare generala a tehnicii de brainstorming  107
6.Exemple  117
7.Tehnici inrudite  131

Bibliografie  143
Glosar de termeni  147


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu