10/02/2016

PSIHOLOGIA PERSUASIUNII. Totul despre influentare

Autor : Robert B. Cialdini               
Editura Business Tech
Colectia Sa vinzi mai bine
An aparitie : 2004, 2008
Editia a II-a      
Traducerea Mihaela Budui
ISBN  978-973-84-9547-0
Nr pagini : 382
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : ? lei la Editura, 38,94 lei la elefant, 39,90 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU
Download pdf  pe scribd

Descrierea editurii:
Psihologia persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor oferite. In cuprinsul ei, distinsul psiholog Robert B. Cialdini, doctor in filosofie, explica de ce unii oameni sunt remarcabili de convingatori si cum putem sa-i convingem cu propriile noastre arme.

Veti afla cele sase secrete psihologice care se afla in spatele impulsului nostru puternic de a ne supune, cum pot fi ele folosite de persoane iscusite fara a fi detectate, cum sa ne aparam impotriva lor si cum sa punem la lucru acele secrete in folosul propriu.

Aceasta carte indispensabila iti garanteaza doua lucruri: niciodata nu te vei mai simti obligat sa spui „da”, cand de fapt gandesti ca ar fi in interesul tau sa spui „nu” si cu siguranta vei avea mai multa influenta decat ai avut vreodata.

Doctorul in filozofie Robert B. Cialdini sustine cursuri universitare si post-universitare despre persuasiune si influenta sociala la University of North Carolina si Columbia Univeristy. El este in prezent seful catedrei de psihologie si membru al Consiliului de Conducere al Arizona State University.


Prezentare aici 

Cuprins:

Introducere     11

Cap. 1: Arme de influentare     17
Cap. 2: Regula reciprocitatii   35 
       Regula reciprocitatii este atotputernica     40  
       Regula reciprocitatii obliga la datorii nedorite      49 
       Regula reciprocitatii poate declansa schimburi neoneste     53
       Concesiile reciproce        56
       Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului reciprocitati  73
Cap. 3: Angajament si consecventa  81
       Angajamentul este cheia    93    
       Actul magic   103 
       Ochiul public  109  
       Efortul suplimentar    113   
       Alegerea interioara    122    
       Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului consecventei  136  
Cap. 4: Dovada sociala 153
       Cauza mortii: nesiguranta   170 
       Cum sa obtii ajutor in situatii de urgenta    179
       Sunt maimuta si imit  183  
       Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului dovezii sociale   203 
Cap. 5: Simpatia  215     
       Atractia fizica  220 
       Asemanarea  220
       Complimentele 224
       Stabilirea unor legaturi    226
       Conditionarea si asocierea    241
       Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului simpatiei   259 
Cap. 6: Autoritatea   765 
       Aparenta fara continut  278  
       Titlurile  279  
       Hainele  285  
       Accesoriile 288
       Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului autoritatii  289  
Cap. 7: Raritatea  298      
       Rezistenta psihologica    306    
       Conditiile optime  321  
       Cum sa te protejezi de influenta exercitata de actiunea principiului raritatii 332   

Epilog: Influenta instantanee  339

Note     348
Bibliografie   365     
Index    377 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu