Editura: Polirom
Colectia HEXAGON - Practic
An aparitie : 2007
Editia I
Editia originala
Traducerea Kiki Vasilescu
ISBN 973-46-0421-X
Nr pagini : 216
Format 130 x 200
Anticariat
Pretul la data postarii :Stoc epuizat la la Editura, 9,99 lei la targul cartii
Disponibilitate BCU
Descrierea editurii:
In mediul organizational, violenta isi gaseste adesea debuseu sub forma agresivitatii verbale, ce poate aduce numeroase prejudicii firmelor si angajatilor. Arthur H. Bell investigheaza atit motivatiile si metodele agresorilor, cit si psihologia si comportamentul victimelor, prezentind strategiile de prevenire a abuzurilor lingvistice si de recuperare in urma unor astfel de situatii. Angajatilor, lucrarea le ofera un veritabil ghid de gestionare a relatiilor interpersonale la locul de munca, iar companiilor, un prilej de constientizare a mediilor de lucru ostile, prezente de multe ori chiar in interiorul lor.
Arthur H. Bell este profesor de managementul comunicarii si director al programelor comunicationale la Masagung Graduate School of Management, Universitatea din San Francisco. A fost consultant pe probleme de comunicare pentru numeroase companii din top Fortune si a publicat peste 40 de carti si sute de articole despre managementul strategic, comunicare si limbaj.
Cuprins:
Cuvânt înainte 15
Introducere 17
1. Cui îl pasa de abuzurile verbale? 21
Abuzul verbal şi victimele sale 21
Ce este abuzul verbal? 25
Definitii utile 25
Cum recunoaşteti abuzul verbal 27
Schimbarea în bine a lucrurilor 31
2. De ce eu? Factori de vulnerabilitate in cazul agresivitatii verbale 35
Agresivitatea verbală şi genul 48
3.De ce ei? Profiluri ale agresorilor verbali 53
Agresivitatea verbala pentru teoria X şi teoria Y despre manageri 54
Agresorii verbali se explică 56
Barbatii şi agresivitatea verbala 60
4. Abuzul verbal, sălile de judecată şi codurile deontologice ale companiilor 65
Legi cu privire la agresivitatea verbala vs legi cu privire la hărţuirea sexuală 67
Evoluţia legilor privind agresivitatea verbală 69
Angajatorii sar in ajutor cu coduri de deontologie 74
Politici şi programe de instruire cu privire la abuzurile verbale 77
Sa spunem adevarul despre limbajul obscen şi înjurături 79
5.Cum să punem capăt abuzului verbal 85
In momentul atacului verbal 87
După momentul atacului verbal 88
Reactii pe termen scurt 91
Reactii pe termen lung 95
Stoparea agresivitatii verbale în fasa 94
Cele zece porunci pentru managerii şi supevizorii care doresc sa evite agresivitatea verbala 96
6.Intelegerea tipurilor de personalitate pentru lupta împotriva agresivitatii verbale 101
Caracteristicile personalitatilor 114
Folosirea cunoştinţelor despre personalitate pentru a prevedea şi a evita abuzul verbal 118
7.Cinci scenarii dificile de abuz verbal 125
Scenariul unu: s-a rastit la mine 124
Scenariul doi: clientul injurios 128
Scenariul trei: şedinţa devastatoare 155
Scenariul patru: Intârziatul 157
Scenariul cinci: dar ai promis 140
Unsprezece marturii suplimentare ale victimelor agresivitatii verbale 144
8.Abuzul verbal, sanatatea si randamentul 155
Frica drept raspuns la limbajul agresiv 159
Teama de respingerea sociala 160
Limbajul agresiv şi sănătatea 165
9.Aspecte deosebite in combaterea aburului verbal 165
Agresivitatea verbala la mana a doua 165
Reactionati la ce auziti, nu la ce va închipuiti 169
Agresivitatea verbala pe "culme" 172
Coordonarea actiunilor impotriva agresivitătii verbale a grupului 173
Pericolul estompării diferentei dintre comportamentul la serviciu si comportamentul privat 174
Agresivitatca verbală ca metodă de a întrerupe dialogul 177
Agresivitatea verbala ca semnal de alarma pentru intentiile ostile 179
Demarcaţia firava dintre agresivitatea verbala şi agresivitatea fizica 185
Agresivitatea verbală şi zvonurile 184
Agresivitatea verbala şi problem delariunii 188
10. O colectie de douazeci de tehnicipentru a pune capăt abuzului verbal 195
Epilog. Descrierea unul loc de muncă lipsit de chinuri verbale 205
Resurse suplimentare 205
Cărţi 205
Explorarea site-urilor 207
Index 209
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu