11/04/2017

GESTIONAREA CONFLICTELOR IN ORGANIZATII. Tehnici de neutralizare a agresivității verbale

Autor: Arthur H. Bell
Editura: Polirom
Colectia HEXAGON - Practic
An aparitie : 2007
Editia I
Editia originala
Traducerea Kiki Vasilescu
ISBN 973-46-0421-X
Nr pagini : 216
Format 130 x 200
Anticariat
Pretul la data postarii :Stoc epuizat la  la Editura, 9,99 lei la targul cartii
Disponibilitate BCU



Descrierea editurii:

         In mediul organizational, violenta isi gaseste adesea debuseu sub forma agresivitatii verbale, ce poate aduce numeroase prejudicii firmelor si angajatilor. Arthur H. Bell investigheaza atit motivatiile si metodele agresorilor, cit si psihologia si comportamentul victimelor, prezentind strategiile de prevenire a abuzurilor lingvistice si de recuperare in urma unor astfel de situatii. Angajatilor, lucrarea le ofera un veritabil ghid de gestionare a relatiilor interpersonale la locul de munca, iar companiilor, un prilej de constientizare a mediilor de lucru ostile, prezente de multe ori chiar in interiorul lor.

           Arthur H. Bell este profesor de managementul comunicarii si director al programelor comunicationale la Masagung Graduate School of Management, Universitatea din San Francisco. A fost consultant pe probleme de comunicare pentru numeroase companii din top Fortune si a publicat peste 40 de carti si sute de articole despre managementul strategic, comunicare si limbaj.

Cuprins:

Multumiri  11
Cuvânt înainte 15

Introducere   17

1. Cui îl pasa de abuzurile verbale?   21
Abuzul verbal şi victimele sale 21
Ce este abuzul verbal?   25
Definitii utile  25
Cum recunoaşteti abuzul verbal  27
Schimbarea în bine a lucrurilor  31

2. De ce eu? Factori de vulnerabilitate in cazul agresivitatii verbale  35
Agresivitatea verbală şi genul  48

3.De ce ei? Profiluri ale agresorilor verbali  53
Agresivitatea verbala pentru teoria X şi teoria Y despre manageri  54
Agresorii verbali se explică  56
Barbatii şi agresivitatea verbala   60

4. Abuzul verbal, sălile de judecată şi codurile deontologice ale companiilor   65
Legi cu privire la agresivitatea verbala vs legi cu privire la hărţuirea sexuală 67
Evoluţia legilor privind agresivitatea verbală 69
Angajatorii sar in ajutor cu coduri de deontologie 74
Politici şi programe de instruire cu privire la abuzurile verbale 77
Sa spunem adevarul despre limbajul obscen şi înjurături 79

5.Cum să punem capăt abuzului verbal   85
In momentul atacului verbal   87
După momentul atacului verbal   88
Reactii pe termen scurt   91
Reactii pe termen lung   95
Stoparea agresivitatii verbale în fasa  94
Cele zece porunci pentru managerii şi supevizorii care doresc sa evite agresivitatea verbala  96

6.Intelegerea tipurilor de personalitate pentru lupta împotriva agresivitatii verbale   101
Caracteristicile personalitatilor   114
Folosirea cunoştinţelor despre personalitate pentru a prevedea şi a evita abuzul verbal  118

7.Cinci scenarii dificile de abuz verbal  125
Scenariul unu: s-a rastit la mine  124
Scenariul doi: clientul injurios   128
Scenariul trei: şedinţa devastatoare  155
Scenariul patru: Intârziatul  157
Scenariul cinci: dar ai promis   140
Unsprezece marturii suplimentare ale victimelor agresivitatii verbale   144

8.Abuzul verbal, sanatatea si randamentul  155
Frica drept raspuns la limbajul agresiv   159
Teama de respingerea sociala  160
Limbajul agresiv şi sănătatea   165

9.Aspecte deosebite in combaterea aburului verbal  165
Agresivitatea verbala la mana a doua   165
Reactionati la ce auziti, nu la ce va închipuiti 169

Agresivitatea verbala pe "culme"  172
Coordonarea actiunilor impotriva agresivitătii verbale a grupului   173
Pericolul estompării diferentei dintre comportamentul la serviciu si comportamentul privat   174
Agresivitatca verbală ca metodă de a întrerupe dialogul  177
Agresivitatea verbala ca semnal de alarma pentru intentiile ostile  179
Demarcaţia firava dintre agresivitatea verbala şi agresivitatea fizica   185
Agresivitatea verbală şi zvonurile   184
Agresivitatea verbala şi problem delariunii   188

10. O colectie de douazeci de tehnicipentru a pune capăt abuzului verbal  195

Epilog. Descrierea unul loc de muncă lipsit de chinuri verbale   205

Resurse suplimentare 205
     Cărţi  205
     Explorarea site-urilor  207


Index   209

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu