vineri, 23 martie 2018

INTRODUCERE IN COMUNICAREA POLITICA

Autor : Brian McNair
Editura Polirom
Colectia COLLEGIUM.Relatii publice si publicitate
An aparitie :2007
Editia I       
Editia originala: An introduction to political communication, 1995
Traducerea Claudiu Veres
ISBN 978-973-46-0813-3
Nr pagini :320
Format 160x235
Anticariat
Stoc epuizat la Editura, La data postarii nu am gasit oferte de vanzare a acestei carti
Disponibilitate BCU

Descrierea editurii:

       Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni, intrucit de receptarea acestuia depind succesul sau esecul demersului lor. Luind ca repere Statele Unite si Marea Britanie, volumul analizeaza relatia dintre politica, mass-media si democratie in contexte extrem de variate precum actiunile sindicale, campaniile electorale si cele organizate de grupurile de presiune, amenintarea venita din partea al-Qaida si implicatiile zilei de 11 septembrie asupra comunicarii politice internationale.

Brian McNair este profesor de jurnalism si comunicare la Universitatea Strathclyde

Cuprins:

Lista ilustraţiilor  8
Prefaţă şi mulţumiri  9
Prefaţă la ediţia a treia  13

Partea întîi
Politica în era mediatizării
1. Politica în era mediatizării  19
2. Politică, democraţie şi mass-media  34
3. Efectele comunicării politice  49
4. Mass-media politice  71
5. Mass-media ca actori politici  103

Partea a doua
Politică şi comunicare
6. Partidele şi comunicarea politică (l). Publicitatea  127
7. Partidele şi comunicarea politică (II). Relaţiile publice din domeniul politic  169
8. Politica grupului de presiune şi oxigenul publicităţii  209
9. Comunicarea politică internaţională  238
10. Încheiere. Politica-spectacol şi procesul democratic  279

Note  287

Bibliografie  295
Index   307



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu