Editura Polirom
Colectia COLLEGIUM.Relatii publice si publicitate
An aparitie :2007
Editia I
Editia originala: An introduction to political communication, 1995
Traducerea Claudiu Veres
ISBN 978-973-46-0813-3
Nr pagini :320
Format 160x235
Anticariat
Anticariat
Disponibilitate BCU
Descrierea
editurii:
Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni, intrucit de receptarea acestuia depind succesul sau esecul demersului lor. Luind ca repere Statele Unite si Marea Britanie, volumul analizeaza relatia dintre politica, mass-media si democratie in contexte extrem de variate precum actiunile sindicale, campaniile electorale si cele organizate de grupurile de presiune, amenintarea venita din partea al-Qaida si implicatiile zilei de 11 septembrie asupra comunicarii politice internationale.
Brian McNair este profesor de jurnalism si comunicare la Universitatea Strathclyde
Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni, intrucit de receptarea acestuia depind succesul sau esecul demersului lor. Luind ca repere Statele Unite si Marea Britanie, volumul analizeaza relatia dintre politica, mass-media si democratie in contexte extrem de variate precum actiunile sindicale, campaniile electorale si cele organizate de grupurile de presiune, amenintarea venita din partea al-Qaida si implicatiile zilei de 11 septembrie asupra comunicarii politice internationale.
Brian McNair este profesor de jurnalism si comunicare la Universitatea Strathclyde
Cuprins:
Lista ilustraţiilor 8
Prefaţă şi mulţumiri 9
Prefaţă la ediţia a treia 13
2. Politică, democraţie şi mass-media 34
3. Efectele comunicării politice 49
4. Mass-media politice 71
5. Mass-media ca actori politici 103
7. Partidele şi comunicarea politică (II). Relaţiile publice din domeniul politic 169
8. Politica grupului de presiune şi oxigenul publicităţii 209
9. Comunicarea politică internaţională 238
10. Încheiere. Politica-spectacol şi procesul democratic 279
Note 287
Bibliografie 295
Index 307
Lista ilustraţiilor 8
Prefaţă şi mulţumiri 9
Prefaţă la ediţia a treia 13
Partea întîi
Politica în era mediatizării
1. Politica în era mediatizării 192. Politică, democraţie şi mass-media 34
3. Efectele comunicării politice 49
4. Mass-media politice 71
5. Mass-media ca actori politici 103
Partea a doua
Politică şi comunicare
6. Partidele şi comunicarea politică (l). Publicitatea 1277. Partidele şi comunicarea politică (II). Relaţiile publice din domeniul politic 169
8. Politica grupului de presiune şi oxigenul publicităţii 209
9. Comunicarea politică internaţională 238
10. Încheiere. Politica-spectacol şi procesul democratic 279
Note 287
Bibliografie 295
Index 307
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu