28/12/2017

PRE-SUASIUNE. O metoda revolutionara de a influenta si de a convinge

Autor: Robert Cialdini
Editura: Publica
Colectia Stiinte sociale
An aparitie : 2017
Editia I
Editia originala : Pre-suasionA Revolutionary Way to Influence and Persuade, 2016
Traducerea Dan Bălănescu
ISBN 978-606-722-223-4
Nr pagini : 456
Format 145 x 205
Pretul la data postarii : 44  lei la Editura, 55 lei la elefant, 52,25 lei la librarie.net


Descrierea editurii:

Ce diferențiază persuadatorii obișnuiți de cei care se bucură de succes? Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini arată modul în care cei mai buni comunicatori profită de „momentele privilegiate ale schimbării”, în care publicul devine receptiv la un mesaj înainte să-l cunoască. Persuasiunea optimă se obține printr-o pre-suasiune optimă. Pentru a schimba spiritele, pre-suadatorii inteligenți schimbă, mai întâi, „stările de spirit”.

În cea mai recentă carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explică metodele de acțiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credințelor sau a experiențelor celor care ascultă nu este necesară, spune Cialdini – tot ce trebuie să faci este să modifici centrul atenției publicului chiar înainte de a-i solicita întreprinderea unei acțiuni relevante. Cialdini se inspiră dintr-o multitudine de studii și relatări, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propagandă pe timp de război, ilustrând modul în care canalizarea iscusită a atenției duce la o pre-suasiune puternică și la rezultate pozitive.

Cuprins:

Multumiri  9
Nota autorului  11

Partea I
PRE-SUASIUNE: Concentrarea atentiei la inceput  
     1. PRE-SUASIUNE: introducere  17
     2. Momente privilegiate  39
     3. Importanta atentiei... este importanta  59
     4. Ce este central este determinant  87
     5. Comandantii atentiei 1: punctele de atractie  111
     6. Comandantii atentiei 2: hipnotizatorii  133

Partea a II-a
PROCESELE: Rolul asocierii 
7. Intaietatea asocierilor: unesc, deci gandesc  159
8. Geografii persuasive: toate locurile bune, toate urmele bune  185
9. Mecanica pre-suasiunii: cauze, constrangeri si rectificari  211

Partea a III-a
CELE MAI BUNE PRACTICI: Optimizarea pre-suasiunii 
10. Principalele sase cai spre schimbare: mari bulevarde ca mici scurtaturi  239
11. Unitatea 1: suntem impreuna  273
12. Unitatea 2: actionam impreuna  301
13. Practici etice: o apreciere pre-pre-suasiva  327
14. Post-suasiune: efecte ulterioare 349

Bibliografie  365



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu