miercuri, 15 iulie 2015

NLP - INVATA SA CONVINGI. In afaceri, vânzari, relatii si societate

Autor :  Richard Bandler, John La Valle     
Editura Amaltea
Colectia Mileniul TREI
An aparitie : 2005  
Titlu original: Persuasion engineering
Traducerea Ana Maria Stanca
ISBN 973-7780-30-2
Nr pagini : 208
Format 135 x 210
Pretul la data postarii :Stoc epuizat la Editura, 22 lei la carturesti, 22 lei la libraria eminescu
Disponibilitate BCU


Descrierea editurii:

         Mai intai, repetitii si exercitii mentale. Apoi, aliniere pentru stabilirea raportului. Dupa raport, oglindire: respira ca interlocutorul tau, vorbeste in acelasi ritm cu el. Patrunde in mintea lui, trage de imagini in sus sau in jos, mai la stanga sau mai la dreapta, pozitioneaza-le asa cum iti convine. Si, cel mai important, fii congruent.
            Tonul vocii, tempo-ul, miscarile pe care le faci, toate iti afecteaza comportamentul si atitudinea. Programarea neuro-lingvinstica nu este o metoda de a manipula oamenii. Te va invata sa deschizi calea pentru ca procesele naturale ale acestora sa lucreze in favoarea ta.      
            Initiatii stiu despre ce este vorba. Novicii vor afla. Toti trebuie sa se pregateasca insa pentru un discurs subtil, zglobiu, plin de umor. Pentru ca, nu uita, trebuie sa dai dovada mereu de un comportament flexibil. Pe cei care nu se comporta in moduri cat mai variate pentru a descoperi cum sa genereze mai multe oportunitati nu ii asteapta zile prea bune. Succesul, pe orice plan, poate deveni o destinatie sigura.


Recenzie aici

Cuprins:

Introducere ... 7

Capitolul 1:
   PENTRU ÎNCEPUT ... 11

Capitolul 2:
   PROCESUL VÂNZĂRII ... 27

Capitolul 3:
   ELEMENTELE DE BAZĂ ... 31

Capitolul 4:
   ELICITAREA DE PRECIZIE ... 59

Capitolul 5:
   HARTA MENTALĂ ... 89

Capitolul 6:
   DINAMICI HOLOGRAFICE ... 133

Capitolul 7:
   OBIECŢIILE ... 143

Capitolul 8:
   MECANISMELE DE PRECIZIE ALE CONVINGERII ... 173

Glosar ... 177
Anexă ... 181 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu