Autor : Martin Lindstrom
Editura Publica
An aparitie :2009
Editia a I
Editia originala
Traducerea Mihaela Sofonea
ISBN 978-973-88750-9-8
Nr pagini :304
Format 145 x 205
Anticariat
Anticariat
Disponibilitate BCU
Descrierea
editurii:
Având la bază cel mai amplu studiu efectuat vreodată în ceea ce priveşte felul în care cele cinci simţuri afectează crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, constând în şase paşi, al cărui scop îl reprezintă adecvarea procesului de construire a brandurilor la exigenţele secolului XXI.
Studiul, centrat pe mai mult de douăsprezece ţări din întreaga lume, a fost realizat, în exclusivitate pentru această carte, de către Millward Brown, unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial.
Pe baza a nenumărate exemple, având ca obiect atât crearea unui produs, cât şi experienţa de vânzare, Lindstrom ne arată cum se poate fonda o abordare de marketing capabilă să stimuleze toate simţurile, depăşind paradigma convenţională stabilită de văz şi auz. Cercetările demonstrează că nu mai puţin de 75 % din emoţiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explică modul în care putem exploata aceste rezultate.
Despre carte si aici
Cuprins:
Prefaţă de Philip Kotler 11
1 Mica industrie ia proporţii 13
2 Unele companii fac ce trebuie 22
3 Dezasamblaţi-vă brandul 63
4 De la branding 2-D la branding 5-D 99
5 Stimulare, intensificare şi loialitate 146
6 Cuantificarea simţurilor 191
7 Religia brandului: lecţii învăţate 225
8 Brandingul: o perspectivă holistă 264
Studiul BRAND sense 289
Câteva cuvinte din partea cercetătorului 292
Mulţumiri 295
Actualizaţi-vă cunoştinţele vizitând DualBook.com 298
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu