20/06/2017

EMOTIONOMICS. Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor



Autor : Dan Hill                 
Editura Publica
An aparitie :2010
Editia I   
Editia originala:  Emotionomics: leveraging emotions for business succes  
Traducerea Laura Sandu, Roxana Popescu
ISBN 978‑973‑1931‑38‑8
Nr pagini :504
Format 145 x 205
Pretul la data postarii : Stoc epuizat la Editura, 51,16 lei la librariaonline, 56,83 lei la cartepedia
Disponibilitate BCU



Descrierea editurii:

        Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie. Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare.        Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.
       "Se ştie că sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul şi instrumentele necesare pentru a surprinde şi a le măsura semnalele şi impactul emoţional. Citiţi această carte pentru ca următoarea campanie de piaţă pe care o organizaţi să se concretizeze într-un volum mare de vânzări." Philip Kotler
         "Pregătiţi-vă pentru o călătorie senzaţională. În această incursiune fascinantă în realitatea lumii de azi, Dan Hill vă poartă de la expresiile faciale la semnele de circulaţie. Veţi descoperi ceva interesant pe fiecare pagină." Seth Godin
            "Într-o lume în care apar concomitent o mulţime de produse şi servicii, câştigă cele care ne provoacă o reacţie emoţională pozitivă. Emotionomics ne ajută să înţelegem mai bine marea provocare a vieţii şi a lumii afacerilor: mintea omenească." Scott Bedbury, CEO Brandstream, autor al lucrării A New Brand World
            "Emotionomics este cea mai dinamică şi pătrunzătoare carte despre raportul dintre psihologia emoţiilor, neurologie, endocrinologie cu vânzările şi marketingul." Richard Boyatzis, profesor de psihologie şi comportament organizaţional, Western Reserve University

Dan Hill este recunoscut drept o autoritate în analiza rolului jucat de emoţii în comportamentul consumatorului şi al angajaţilor. S-a specializat în folosirea codului facial pentru evaluarea procesului decizional în testarea opiniei consumatorului. Dan Hill e fondatorul şi preşedintele societăţii ştiinţifice de consultanţă Sensory Logic, specializată în dezvoltarea legăturilor dintre senzorial şi emoţional la nivelul companiilor.

Despre carte si aici

Cuprins:

Cuvânt-înainte de Sam Simon  11
Cuvânt de mulţumire al autorului 17

Introducere  19

PARTEA ÎNTÂI: DE CE SUNT IMPORTANTE EMOŢIILE

1. Noul model mental  41
    Privire de ansamblu   43
    Ştiinţa: ce înseamnă un creier tripartit  44
    Psihologie: echilibrul dintre instinctul orb şi dezvoltare  54
    Economie: introducerea emoţiilor în ecuaţie  63

2. Metoda codului facial  75
    Privire de ansamblu . 77
    Provocarea: când cuvintele nu sunt de-ajuns 79
    Origini şi posibilităţi: de ce şi cum funcţionează metoda codului facial . 87
    Materiale: metoda codului facial în practică  107

3. Emoţii şi motivaţii  127
    Privire de ansamblu  129
    Contextualizarea emoţiilor: cum alimentează sentimentele comportamentul   130
    Motivaţii: ce ne îmboldeşte  142
    Matricea Emotionomics: prezentarea unui model strategic  148

PARTEA A DOUA: APLICAŢII PE PIETELE DE DESFACERE

4. Branding  159
    Privire de ansamblu  161
    Convingeri reflectate: să ţinem cont de valorile consumatorilor  162
    Apartenenţa: acolo unde se întâlnesc statutul şi siguranţa   175
    Povestea: cum să vindem familiaritate şi confort  182
    Concluzie  200

5. Designul, ambalajul şi utilitatea ofertei  203
    Privire de ansamblu  205
    Câştigarea superiorităţii: cum să creezi „o surpriză"  206
    Răsplata senzorială: drumul către suflet  222
    Implinire funcţională: bucurie, nu frustrare  230
    Concluzie  239

6. Publicitatea  243
    Privire de ansamblu  245
    A fi captivant: ce implică puterea de a atrage atenţia  246
    Linia invizibilă: de ce este important să cunoaştem piaţa-ţintă  260
    Reasigurarea: înlăturarea scepticismului  273
    Concluzie  289

7. Vânzările  293
    Privire de ansamblu  295
    Angajament: adoptarea unui model relaţional  296
    Unitate: ţineţi pasul cu potenţialii cumpărători  309
    Recompensele: cum se creează coeziunea grupului  332
    Concluzie  339

8. Comerţul cu amănuntul şi serviciile de asistenţă  343
    Privire de ansamblu  345
    Respectul: cale de eficientizare  347
    Atracţia: cum să aducem înapoi sentimentul de încântare  358
    Reconfirmarea: să-ţi dovedeşti că ai avut dreptate  372
    Concluzie  383

PARTEA A TREIA: APLICAŢII LA LOCUL DE MUNCĂ

9. Conducerea  387
    Privire de ansamblu  389
    Avantajul mai mare: de ce contează caracterul  390
    Viziune clară: gândire şi sentimente de perspectivă  405
    Cultura coerentă: cum să-i aduci pe toţi laolaltă  421
    Concluzie 430

10. Managementul angajaţilor  435
    Privire de ansamblu  437
    Compatibilitatea: identificarea a ceea ce funcţionează  438
    Increderea reciprocă: evitarea scurtcircuitelor  453
    Misiune importantă: să inspiri o mentalitate cercetătoare  473
    Concluzie  483

Cuvânt de încheiere  487

Bibliografie 493




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu