Autor : Dan Hill
Editura Publica
An aparitie :2010
Editia I
Editia originala: Emotionomics: leveraging emotions for business succes
Editia originala: Emotionomics: leveraging emotions for business succes
Traducerea Laura Sandu, Roxana Popescu
ISBN 978‑973‑1931‑38‑8
Nr pagini :504
Format 145 x 205
Pretul la data postarii : Stoc epuizat la Editura, 51,16 lei la librariaonline, 56,83 lei la cartepedia
Descrierea
editurii:
Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie. Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare. Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.
"Se ştie că sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul şi instrumentele necesare pentru a surprinde şi a le măsura semnalele şi impactul emoţional. Citiţi această carte pentru ca următoarea campanie de piaţă pe care o organizaţi să se concretizeze într-un volum mare de vânzări." Philip Kotler
"Pregătiţi-vă pentru o călătorie senzaţională. În această incursiune fascinantă în realitatea lumii de azi, Dan Hill vă poartă de la expresiile faciale la semnele de circulaţie. Veţi descoperi ceva interesant pe fiecare pagină." Seth Godin
"Într-o lume în care apar concomitent o mulţime de produse şi servicii, câştigă cele care ne provoacă o reacţie emoţională pozitivă. Emotionomics ne ajută să înţelegem mai bine marea provocare a vieţii şi a lumii afacerilor: mintea omenească." Scott Bedbury, CEO Brandstream, autor al lucrării A New Brand World
"Emotionomics este cea mai dinamică şi pătrunzătoare carte despre raportul dintre psihologia emoţiilor, neurologie, endocrinologie cu vânzările şi marketingul." Richard Boyatzis, profesor de psihologie şi comportament organizaţional, Western Reserve University
Dan Hill este recunoscut drept o autoritate în analiza rolului jucat de emoţii în comportamentul consumatorului şi al angajaţilor. S-a specializat în folosirea codului facial pentru evaluarea procesului decizional în testarea opiniei consumatorului. Dan Hill e fondatorul şi preşedintele societăţii ştiinţifice de consultanţă Sensory Logic, specializată în dezvoltarea legăturilor dintre senzorial şi emoţional la nivelul companiilor.
Despre carte si aici
Cuprins:
Cuvânt-înainte de Sam Simon 11
Cuvânt de mulţumire al autorului 17
Introducere 19
PARTEA ÎNTÂI: DE CE SUNT IMPORTANTE EMOŢIILE
1. Noul model mental 41
Privire de ansamblu 43
Ştiinţa: ce înseamnă un creier tripartit 44
Psihologie: echilibrul dintre instinctul orb şi dezvoltare 54
Economie: introducerea emoţiilor în ecuaţie 63
2. Metoda codului facial 75
Privire de ansamblu . 77
Provocarea: când cuvintele nu sunt de-ajuns 79
Origini şi posibilităţi: de ce şi cum funcţionează metoda codului facial . 87
Materiale: metoda codului facial în practică 107
3. Emoţii şi motivaţii 127
Privire de ansamblu 129
Contextualizarea emoţiilor: cum alimentează sentimentele comportamentul 130
Motivaţii: ce ne îmboldeşte 142
Matricea Emotionomics: prezentarea unui model strategic 148
PARTEA A DOUA: APLICAŢII PE PIETELE DE DESFACERE
PARTEA A DOUA: APLICAŢII PE PIETELE DE DESFACERE
4. Branding 159
Privire de ansamblu 161
Convingeri reflectate: să ţinem cont de valorile consumatorilor 162
Apartenenţa: acolo unde se întâlnesc statutul şi siguranţa 175
Povestea: cum să vindem familiaritate şi confort 182
Concluzie 200
5. Designul, ambalajul şi utilitatea ofertei 203
Privire de ansamblu 205
Câştigarea superiorităţii: cum să creezi „o surpriză" 206
Răsplata senzorială: drumul către suflet 222
Implinire funcţională: bucurie, nu frustrare 230
Concluzie 239
6. Publicitatea 243
Privire de ansamblu 245
A fi captivant: ce implică puterea de a atrage atenţia 246
Linia invizibilă: de ce este important să cunoaştem piaţa-ţintă 260
Reasigurarea: înlăturarea scepticismului 273
Concluzie 289
7. Vânzările 293
Privire de ansamblu 295
Angajament: adoptarea unui model relaţional 296
Unitate: ţineţi pasul cu potenţialii cumpărători 309
Recompensele: cum se creează coeziunea grupului 332
Concluzie 339
8. Comerţul cu amănuntul şi serviciile de asistenţă 343
Privire de ansamblu 345
Respectul: cale de eficientizare
347
Atracţia: cum să aducem înapoi sentimentul de încântare 358
Reconfirmarea: să-ţi dovedeşti că ai avut dreptate 372
Concluzie 383
PARTEA A TREIA: APLICAŢII LA LOCUL DE MUNCĂ
9. Conducerea 387
Privire de ansamblu 389
Avantajul mai mare: de ce contează caracterul 390
Viziune clară: gândire şi sentimente de perspectivă 405
Cultura coerentă: cum să-i aduci pe toţi laolaltă 421
Concluzie 430
10. Managementul angajaţilor 435
Privire de ansamblu 437
Compatibilitatea: identificarea a ceea ce funcţionează 438
Increderea reciprocă: evitarea scurtcircuitelor 453
Misiune importantă: să inspiri o mentalitate cercetătoare 473
Concluzie 483
Cuvânt de încheiere 487
Bibliografie 493
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu