18/12/2013

CUM SA VORBIM IN PUBLIC




Autor : Dale Carnegie
Editura Curtea Veche
Colectia Seria Dale Carnegie
An aparitie :2008   
Editia originala 1926??
Traducerea Irina-Margareta Nistor
ISBN 978-973-669-651-0
Nr pagini :200
Format 155 x 220
Pretul la data postarii : 25 lei la Editura, 19,99 lei la cartidepsihologie, 13,44 lei la librarie.net



Descrierea editurii:

Cum să vorbim în public este un manual despre discursul de orice fel - începând de la cele câteva propoziţii ce trebuie rostite cu o anumită ocazie de familie, de exemplu, până la conferinţele în faţa unui public numeros. Autorul vă pune la dispoziţie metode, tehnici practice şi sugestii care, odată însuşite, vă vor ajuta ca atunci când întâlniţi diverse persoane sau grupuri de oameni să vă adresaţi în mod eficient acestora.
Puterea de afirmare a personalităţii inclusiv prin ceea ce spuneţi este esenţială pentru reuşita dumneavoastră. Aşa cum autorul demonstrează în fiecare pagină, tehnicile prin care puteţi stăpâni un public vă pot ajuta în împrejurările de orice fel ale existenţei. Urmaţi-i sfaturile şi faceţi din vorbele pe care le rostiţi unul dintre atuurile dumneavoastră.


lucrare clasică despre arta de a vorbi în public

Începând din 1912, peste cinci sute de mii de bărbaţi şi femei au participat la cursurile de public speaking, folosind metodele din Cum să vorbim în public

Dale Carnegie (pe numele lui real Dale Carnegey) s-a născut pe 24 noiembrie 1888 la o fermă săracă din Missouri şi s-a stins din viaţă pe 1 noiembrie 1955, la Forest Hills, New York. Este considerat cel mai mare autor de literatură motivaţională al secolului XX.
După absolvirea facultăţii, vinde cursuri prin corespondenţă în Nebraska şi obţine câteva roluri ca actor la New York, fără mare succes. în 1912, este angajat de Young Men Christian Association să predea cursuri pentru adulţi şi descoperă, accidental, o metodă prin care poate diminua teama celor care vorbesc în faţa unui public numeros. Astfel începe faimoasa carieră de orator şi autor de mare succes a lui Dale Carnegie.
In următorii doi ani, Carnegie îşi rafinează cursul, venind în întâmpinarea dorinţei americanului mediu de a-şi întări încrederea în sine. îşi schimbă numele din Carnegey în Carnegie, ceea ce reprezintă o mişcare de marketing inspirată. începe să publice diverse materiale în care-şi prezintă în mod sistematizat ideile; în 1926, acestea vor fi adunate într-o carte despre vorbirea în public — Public Speaking: A Practical Course for Business Men.
In 1936, Dale Carnegie publică How To Win Friends and Influence People.De-a lungul anilor, această lucrare, considerată opera de referinţă a lui Carnegie, s-a vândut în peste 15 milioane de exemplare. Ea a fost tradusă în toate limbile de circulaţie internaţională, iar în limba română a apărut la Curtea Veche pentru prima dată în anul 1997 (Secretele succesului). O altă lucrare de referinţă, publicată în 1948, este How to Stop Worrying and Start Living, apărută în limba română la Curtea Veche Publishing sub titlul Lasă grijile, începe să trăieşti — o colecţie de sfaturi uşor de pus în aplicare pentru a face faţă mai bine stresului. Dintre cărţile lui Dale Carnegie, aceasta a avut cel mai mare succes în Europa.
Pe Dale Carnegie îl regăsim în topul celor mai bine vânduţi autori din toate timpurile. La mai bine de jumătate de veac de la moartea lui, cărţile sale sunt la fel de solicitate ca în primii ani după lansare.
Eforturile lui Dale Carnegie de răspândire a unor metode prin care ne putem optimiza relaţiile cu semenii şi cu lumea au fost continuate de Fundaţia Carnegie. Cursurile pe care Carnegie însuşi le-a iniţiat şi predat sunt frecventate şi astăzi de zeci de mii de oameni din întreaga lume, confirmând actualitatea şi utilitatea metodelor scriitorului. Aprofundarea acestor practici e vitală pentru toţi cei care doresc să ocupe posturi importante în ierarhiile companiilor occidentale.

Cuprins:

Introducere     5

1.Dezvoltarea curajului şi a încrederii în sine 7
2.Formarea încrederii în sine   21
3.Cum îşi pregăteau cuvântările oratorii celebri          39
4.Îmbunătăţirea memoriei       56
5.Elementele de bază ale discursului eficient 75
6.Secretul unei exprimări reuşite         86
7.Prezenţa şi personalitatea oratorului 101
8.Cum să începi un discurs     118
9.Cum să închei un discurs     135
10.Cum să-ţi exprimi clar punctul de vedere  149
11.Cum să stârneşti interesul publicului          164
12.Îmbunătăţirea stilului         178

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu