Editura Tritonic
Colectia Smart Books
An aparitie : 2015
Editia I
ISBN 978-606-749-035-0
Nr pagini : 172
Format ?
La data postarii nu am gasit oferte de vanzare a acestei carti
Disponibilitate BCU
Descriere (coperta spate):
Reputatia si atitudinea fata de risc este un caleidoscop, o plimbare prin puncte cheie ale procesului specific deciziilor pe care le luam in fiecare viata de zi cu zi. Este o carte care , desi are o structura logica, nu poate fi inteleasa prin intermediul intelectului sau a mintii rationale. Mai degraba, ea ofera atata informatie cat este nevoie mintii pentru a se putea relaxa, timp in care, in subsol, circula un curent ce se adreseaza direct intuitiei cititorului. Este o invitatie la a vedea lumea nu prin alti ochi, ci prin alt gen de ochi, ochii intuitiei, ochii care inteleg holistic o realitate care pare foarte divizata.
Este o plimbare pe coridoarele filozofiei, a economiei comportamentale, a sociologiei, a teoriei deciziei, a studiilor de profilare a personalitatii specifice psihologiei si managementului, dar nu poate fi redusa la nici una din acestea. ca sa poti intelege aceasta lucrare, ea trebuie luata pe indelete si digerata in tihna, pentru ca este ca un puzzle holografic, ale carui straturi succesive se reveleaza cu fiecare noua citire
Cuprins:
Introducere 7
I.Reputatia 11
1.1.Origini si definitii ale reputatiei 11
1.2.Imaginea de sine ca fundament al reputatiei 15
1.3.Tipurile de personalitate si construirea reputatiei 22
1.3.1.Artizanii 28
1.3.2.Gardienii 35
1.3.3.Idealistii 42
1.3.4.Rationalistii 52
II.Utilitate, rationalitate si decizie 61
2.1.Utilitatea asteptata si utilitatea simbolica 61
2.1.1.Valoarea ca fundament al utilitatii 61
2.1.2.Utilitate concreta si Utilitate abstracta 63
2.1.3.Utilitatea in conditiile de incertitudine 68
2.1.4.Utilitatea si piramida nevoilor a lui Maslow 72
2.1.5.Tipurile de utilitate si functionarea cerebrala 74
2.2.Rationalitate limitata vs. Alegere Rationala 77
2.2.1.Teoria alegerii rationale (Rational Choice Theory) 78
2.2.2.Critici aduse Teoriei Alegerii Rationale 81
2.2.3.teoria Rationalitatii limitate 86
2.2.4.durerea de a plati si contabilitatea mentala 90
2.3.Decizia in conditii de risc si contabilitatea mentala 90
2.3.1.Modele de decizie in conditii de incertitudine 98
2.3.2.decizii folosind metode euristice 106
2.3.3.Deformari in perceptia riscului si implicatiile acestora 116
III.Cercetare asupra relatiei Personalitate-Perceptia Riscului-Reputatie 123
Concluzii si sugestii de cercetare ulterioara 165
Bibliografie 169
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu