Editura Lumen
An aparitie :2010
Editia I
ISBN 978-973-166-215-2
Nr pagini :106
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 9$ pe Amazon
Disponibilitate BCU
Descrierea
editurii:
Jocul este activitatea pe care copiii o indragesc cel mai mult. Activitatile de invatare la varsta scolara mica pot fi realizate cu succes doar prin intermediul jocului. Jocurile si jucariile dezvolta capacitatea de concentrare a atentiei. In timpul jocului, copilul se misca si manuieste obiecte, iar acest lucru este benefic pentru diminuarea hiperactivitatii. In timpul activitatilor copilul va asculta muzica relaxanta, iar asta il poate calma. In momentele de agitatie puternica il voi pune sa danseze, iar in felul acesta va pierde din energia, care initial era destinata agresiunilor.
Am descris in aceasta lucrare cateva din formele terapiei prin joc, pe care le-am aplicat in cercetare: terapia la lada cu nisip, terapia prin modelare, terapia prin desen, terapia prin muzica, terapia prin dans si miscare.
Cercetarea s-a derulat pe o perioada de doua luni.
Cuprins:Jocul este activitatea pe care copiii o indragesc cel mai mult. Activitatile de invatare la varsta scolara mica pot fi realizate cu succes doar prin intermediul jocului. Jocurile si jucariile dezvolta capacitatea de concentrare a atentiei. In timpul jocului, copilul se misca si manuieste obiecte, iar acest lucru este benefic pentru diminuarea hiperactivitatii. In timpul activitatilor copilul va asculta muzica relaxanta, iar asta il poate calma. In momentele de agitatie puternica il voi pune sa danseze, iar in felul acesta va pierde din energia, care initial era destinata agresiunilor.
Am descris in aceasta lucrare cateva din formele terapiei prin joc, pe care le-am aplicat in cercetare: terapia la lada cu nisip, terapia prin modelare, terapia prin desen, terapia prin muzica, terapia prin dans si miscare.
Cercetarea s-a derulat pe o perioada de doua luni.
Introducere 7
Cap.I. Jocul in ADHD 9
1.Terapia prin joc 9
1.1. Terapia la lada cu nisip 13
1.2.Terapia prin modelare 16
1.3. Terapia prin muzica 19
1.4. Terapia prin dans 21
2.Conceptul de ADHD 24
2.1.Criterii de diagnostic ale tulburarii de hiperactivitate cu deficit atentional 24
2.2.Criteriile tulburarii de conduita sociala cu comportament de tip opozant, agresiv si antisocial 26
2.3.Tratament 27
3.Din relatarile unui terapeut 28
Cap.II. Copilul cu ADHD 33
1.Prezentarea studiului de caz 34
2.Ipoteze 41
3.Obiective urmarite 45
4.Metode de diagnosticare si combatere a tulburarii de dficit atentional si hiperactivitate 46
5.Instrumente necesare 51
6.Derularea sedintelor terapeutice 53
Cap.III. Prezentarea, analiza si interpretarea datelor experimentale 63
1.Analiza datelor experimentalel 63
2.Compararea rezultatelor din prima saptamana cu cele din ultima saptamana 76
3.Prezentarea rezultaltelor 77
Concluzii 79
Bibliografie 81
Anexe 83
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu