05/09/2023

PSIHOLOGUL MEU DE C***T SI ALTE POVESTI DESPRE SANATATEA MINTALA

Autor: Michelle Thomas
Editura Polirom
Colectia Hexagon
An aparitie : 2020
Editia I
Editia originala: My Sh*t Therapist: & Other Mental Health Stories
Traducerea Irina‑Marina Borţoi
ISBN 978-973-46-8156-3
Nr pagini : 312
Format 135 x 200
Pretul la data postarii : 39,95 lei la Editura, 33,95 lei la elefant, 39,95 lei la carturesti


Descrierea editurii:

        Michelle Thomas a avut primul său episod depresiv major în urmă cu cîțiva ani, cînd a încercat să afle cît mai mult despre sănătatea mintală și a descoperit că nu toți specialiștii din domeniu pe care i-a consultat i-au dat sfaturi bune. În Psihologul meu de c***t și alte povești despre sănătatea mintală autoarea vorbește cu sinceritate și umor despre propria experiență cu depresia și anxietatea – cum îi afectează acestea stilul de viață, ce o ajută să-și gestioneze depresia sau rolul părinților și prietenilor ca sistem de sprijin – și intercalează în relatarea sa fragmente din experiențele altora care se confruntă cu diverse tulburări mintale. De la medicație și terapie la întîlniri amoroase ori cu prietenii, Michelle Thomas ne înfățișează o multitudine de mijloace care o ajută să facă față momentelor în care e victima depresiei și ne oferă sfaturi care ne pun la adăpost de tot ceea ce ne afectează negativ sănătatea mintală.

        Michelle Thomas colaborează cu publicaţii precum Healthista, Mirror şi The Guardian pe subiecte legate de sănătatea mintală, percepţia asupra aspectului fizic, dating online şi altele.

Cuprins:


Prefaţa    7

1.    Diagnosticul meu de c***t  19
2.    Deceniul meu de c***t  33
3.    Jobul meu de c***t  57
4.    Medicamentele mele de c***t  101
5.    Psihologul meu de c***t  127
6.    Viata mea amoroasa de c***t  163
7.    Corpul meu de c***t  191
8.    Obiceiurile mele dc c***t  221
9.    Casa mea de c***t  261
10.  Strălucitul meu creier de c***t  279

Glosar    289
Recomandări de lectură   295 
Surse    299
Multumiri   307

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu