Editura Frontiera
Colectia ABA
An aparitie : 2013
Editia originala: „Self-Help Skills for People with Autism. A Systematic Teaching Approach”, 2007
Editia originala: „Self-Help Skills for People with Autism. A Systematic Teaching Approach”, 2007
Traducerea Ileana Achim
ISBN 978-606-3371-0-3
Nr pagini :200
Format 210 x 290
Pretul la data postarii : 60 lei la Editura,
55 lei la psihoshop, 60 lei la librarie.net
Cartea se ocupă de câteva abilități esențiale — mâncatul, îmbrăcatul,
toaleta și igiena personală – care sunt absolut necesare pentru
independența copilului acasă, la școală și în comunitatea în care
trăiește.
Scrisă de psihologi și analiști comportamentali cu experiență, cartea adoptă o perspectivă optimistă, care pleacă de la premisa că oricine poate învăța o abilitate nouă dacă aceasta este împărțită în pași mici și este predată într-o manieră sistematică și personalizată, prin metode științifice general recunoscute.
Cartea vă învață cum să:
Scrisă de psihologi și analiști comportamentali cu experiență, cartea adoptă o perspectivă optimistă, care pleacă de la premisa că oricine poate învăța o abilitate nouă dacă aceasta este împărțită în pași mici și este predată într-o manieră sistematică și personalizată, prin metode științifice general recunoscute.
Cartea vă învață cum să:
- – stabiliți obiective de lucru
- – împărțiți abilitățile complexe în sarcini simple
- – aplicați în mod concret diverse strategii de predare
- – monitorizați progresul
- – adaptați metoda de predare în funcție de copil
Cuprins:
Prefata 7
Introducere 9
Cap.1. Reducerea dependentei pe termen lung 15
Cap.2. Identificarea diferentelor individuale 21
Cap.3. Cum stabiliti ce sa predati si cand 29
Cap.4. Stabilirea unui context pentru invatare 43
Cap.5. Cum va motivati copilul sa invete 51
Cap.6. Instrumente utile de lucru 63
Cap.7. Evaluarea progresului 89
Cap.8. Imbracatul si igiena personala 109
Cap.9. La masa 127
Cap.10. Toaleta 143
Cap.11. Planificarea generalizarii 167
Concluzie 175
Bibliografie 177
ANEXE 181
Anexa A. Inventar de autoservire 181
Anexa B. Probleme freevente si posibile 187
Anexa C. Cinci abilitati de care copilul are nevoie inainte de a incepe lectiile 188
Anexa D. Cum se scrie un plan instructional 194
Anexa E. Model de fisa pentru planul instructional 195
Anexa F. Model de fisa de analiza componentiala 196
Index 197
Prefata 7
Introducere 9
Cap.1. Reducerea dependentei pe termen lung 15
Cap.2. Identificarea diferentelor individuale 21
Cap.3. Cum stabiliti ce sa predati si cand 29
Cap.4. Stabilirea unui context pentru invatare 43
Cap.5. Cum va motivati copilul sa invete 51
Cap.6. Instrumente utile de lucru 63
Cap.7. Evaluarea progresului 89
Cap.8. Imbracatul si igiena personala 109
Cap.9. La masa 127
Cap.10. Toaleta 143
Cap.11. Planificarea generalizarii 167
Concluzie 175
Bibliografie 177
ANEXE 181
Anexa A. Inventar de autoservire 181
Anexa B. Probleme freevente si posibile 187
Anexa C. Cinci abilitati de care copilul are nevoie inainte de a incepe lectiile 188
Anexa D. Cum se scrie un plan instructional 194
Anexa E. Model de fisa pentru planul instructional 195
Anexa F. Model de fisa de analiza componentiala 196
Index 197
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu