Autor : Mielu Zlate
Editura Politica
An aparitie
: 1975
Editia I
Nr pagini : 296
Format 130 x 190
Anticariat
Pretul la
data postarii : 19,50 lei pret mediu pe okazii, 15 lei la carti de psihologie
Disponibilitate
BCU
Despre autor :
Mielu Zlate (1937-2006) a fost profesor universitar, seful Catedrei de Psihologie a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti; doctor in psihologie, din 1969, cu o teza coordonata de Gheorghe Zapan; redactor-sef adjunct la Revista de Psihologie a Academiei Romane; redactor-sef la Revista de psihologie organizationala, Centrul de Psihologie Aplicata, Universitatea din Bucuresti. A obtinut doua premii ale Academiei Romane: Premiul „N.S. Aurelian”, pentru contributia la lucrarea Dezvoltarea umana a intreprinderii, si Premiul „Vasile Conta”, pentru lucrarea Omul fata in fata cu lumea. In anul 2002, Universitatea de Vest din Timisoara i-a conferit titlul de doctor honoris causa.
Din lucrarile aparute :
Empiric si stiintific in invatare. Insusirea conceptelor biologice (Ed. Didactica si Pedagogica 1973)
Psihologie sociala si organizationala industriala. Grupul primar de munca (Politica 1975)
Psihologia muncii. Relatii interumane (Ed. Didactica si Pedagogica 1981)
Cunoasterea si activarea grupurilor sociale (Politica 1982)
Omul fata in fata cu lumea (Albatros 1988)
Cuvant
inainte 7
Cap. I.Psihologia sociala si
organizationala industriala – stiinta in plin avant 13
1.O noua
perspectiva in studiul muncii
2.Inceputurile
psihologiei sociale industriale 25
3.Directii
actuale de cercetare 43
4.Problematica
psihosociala si organizationala a omului in intreprindere 52
Cap. II. Omul in intreprindere 57
1.Catre o
psihologie a adultului
2.Caracterizare
psihosociala a varstei adulte 70
3.Functiile
personalitatii adulte 82
4.Perspectiva
psihosociala asupra adultului. Relatia dintre om si organizatie 88
Cap. III. Implicatiile psihosociale ale
selectiei si repartizarii personalului
100
1.Viziunea psihosociala
asupra selectiei personalului
2.Alte
tendinte actuale 112
3.Tipurile
si fazele selectiei personalului 120
4.Cateva
metode utilizate un selectia personalului
133
5.Fenomene
psihosociale ce pot sa apara in timpul selectiei si repartizarii
personalului 145
Cap. IV. Formarea grupurilor de munca 151
1.Delimitari
necesare
2.Grupul de
munca – caracterizare psihosociala 158
3.Modalitati
de formare a grupurilor de munca industriala
172
4.Cercetari
asupra formarii grupurilor de munca 183
Cap. V. Dinamica grupurilor de munca 194
1.Acceptiile
notiunii
2.Factori
exteriori care influenteaza dinamica grupurilor de munca 203
3. Factori interiori
care influenteaza dinamica grupurilor de munca
218
Cap. VI. Comunicarea in grupurile de munca
din intreprindere 243
1.Comunicarea
din punct de vedere psihosocial
2.Canale,
retele si structuri de comunicare 251
3.Perturbarea
comunicarii 269
4.Ameliorarea
comunicarii industriale 183
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu