Autor: Jerome S. Bruner
Editura Didactica si Pedagogica
An aparitie : 1970
Editia I
Editia originala: Toward a theory of instruction 1967
Traducerea Sandu Lazarescu
Nr pagini : 206
Format 130 x 200
Anticariat
Pretul la data postarii : 15lei pe okazii, 7,99 lei la targul cartii,
Disponibilitate BCU
pdf aici
Despre autor:
Jerome Seymour Bruner (1915 - 2016) a fost unul dintre cei mai cunoscuţi şi influenţi psihologi americani ai secolului al XX- lea. A reprezentat una dintre figurile-cheie ale aşa-numitei revoluţii cognitive. Domeniul în care şi-a exercitat cu precădere influenţa este domeniul educaţional. A fost interesat de identificarea manierei optime de învăţare a elevilor şi de dimensionarea practicilor educaţionale care să promoveze această modalitate de învăţare.
Cuprins:
1. Modelele dezvoltării 11
2. Educaţia ca invenţie socială 34
3. Observaţii asupra unei teorii a instruirii 53
4. Omul - un curs despre el 90
5. Predarea limbii materne 122
6. Voinţa de a învăţa 133
7. Despre confruntare şi apărare 150
8. Retrospectivă asupra acţiunii şi judecăţii 171
Indice 197
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu