Autor: Cindy Terebush
Editura Trei
Colectia Educatie si formare
An aparitie : 2020
Editia I
Editia originala: Teach the Whole Preschooler: Strategies for Nurturing Developing Minds
Traducerea Cristina Firoiu
ISBN 978-606-40-0593-9
Nr pagini : 272
Format 145 x 205
Pretul la data postarii : 47 lei la psihoshop, 52,13 lei la librarie.net, 39 lei la cartepedia
Descrierea editurii:
Lumea actuală, cea a copiilor noștri, s-a modificat radical față de lumea în care noi ne-am format. De unde și pledoaria cărții de față pentru o reconsiderare a abordărilor și intervențiilor specifice educației timpurii. Copilul de grădiniță nu mai este văzut doar ca un receptor de informații, ci este privit în integralitatea sa, ca ființă umană definită de emoții uneori greu de controlat, de deprinderi sociale care trebuie încurajate, dar și de abilități cognitive care au nevoie de rafinare. Plecând de la povești vii și sugestive din lucrul cu preșcolarii, dar și de la explicații ale rațiunilor didactice din spatele diverselor strategii educative, Cindy Terebush acoperă o serie de teme esențiale pentru învățarea timpurie: de la așteptările educatorilor, la joc, creativitate și mindfulness, de la încurajarea colaborării și socializării, la consolidarea achizițiilor necesare pentru învățarea scrierii și a cititului.
Cindy Terebush are o experiență de 20 de ani în educația timpurie, iar în prezent lucrează ca formator și coach în New Jersey.
Cuprins:
9 Introducere
17 Capitolul 1. Echilibristica expectanţelor
41 Capitolul 2. Ce ştim despre copiii mici?
64 Capitolul 3. Cuvintele noastre sunt importante
81 Capitolul 4. Să te joci nu înseamnă doar să te deghizezi
93 Capitolul 5. Expectanţele privind socializarea — Nu poţi da greș folosind jocul
113 Capitolul 6. Expectanţele comportamentale — Cum să îi formăm pe viitorii cetățeni cu ajutorul unor expectanţe adecvate privind comportamentul
145 Capitolul 7. Recunoașterea și stăpânirea emoțiilor — Uneori, chiar şi copiii mai au câte o zi proastă
167 Capitolul 8. Obişnuinţele clasei de preșcolari — Cum să vă regândiţi practicile
199 Capitolul 9. Oile nu sunt făcute din ghemotoace de vată — Importanţa exprimării de sine
214 Capitolul 10. Nivelul de pregătire necesar pentru învăţarea cititului și a scrierii — Cum să urmărim dezvoltarea integrată a copilului
234 Capitolul 11. Aşteptările realiste faţă de noi înşine — Cum să concepem un plan atent construit
250 Capitolul 12. Educarea părinţilor cu privire la practicile pedagogice adecvate — Cum să domolim temerile părinţilor
264 Multumiri
267 Recomandari
268 Referinte bibliografice
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu