Autor: Tony Wagner
Editura Publica
An aparitie : 2020
Editia I
Editia originala: Learning by Heart: An Unconventional Education
Traducerea Andreea Calin
ISBN 978-606-722-415-3
Nr pagini : 336
Format 145 x 205
Pretul la data postarii : 39,20 lei la Editura, 36,75 lei la elefant, 49 lei la libris
Descrierea editurii:
Unul dintre experții mondiali în educație ne oferă o carte optimistă, în care își rememorează propriile eșecuri și succese în încercarea de a deveni un învățăcel și un profesor bun.
Tony Wagner a predat la toate nivelurile, de la liceu până la facultate, a lucrat la Harvard, a dezvoltat proiecte importante pentru Fundația Bill & Melinda Gates și ține conferințe peste tot în lume. Dar înainte să aibă succes, Wagner a fost dat afară din gimnaziu, exmatriculat din liceu și a renunțat la două facultăți. Învață cu inima este povestea impresionantă a anilor lui ca elev și profesor.
După zbuciumul prin care a trecut în ambele ipostaze, a învățat să creeze experiențe de învățare pline de sens, în pofida constrângerilor sistemului școlar convențional – inițial pentru el însuși și apoi pentru studenții săi –, pornind de la înțelegerea intereselor adevărate ale fiecărui elev și de la consolidarea factorilor săi motivaționali. Povestea lui Wagner scoate la iveală aspectele critice cu care se confruntă părinții și educatorii în zilele noastre și ne aduce aminte că încercarea și eroarea, perseverența și respectul pentru individ sunt la baza tuturor proceselor de predare și de învățare.
Tony Wagner a scris o carte irezistibilă de memorii despre maturizare, care este o meditație complexă asupra educației – ce este, ce nu este și de ce contează. Această poveste a revelațiilor mentale, emoționale și morale vă va merge la suflet. — Daniel H. Pink
Tony Wagner este un remarcabil specialist în educație: a predat la toate nivelurile, de la liceu până la facultate, a avut colaborări importante cu Fundația Bill & Melinda Gates și ține conferințe peste tot în lume. A ocupat diverse funcții la Harvard, printre care expert rezident la Harvard Innovation Lab (patru ani) și fondator și director al Change Leadership Group de la Harvard Graduate School of Education (de peste un deceniu). A fost director la gimnaziu și profesor la liceu, profesor universitar specializat în educația profesorilor, directorul executiv fondator al Educators for Social Responsibility și autorul cărților Creating Innovators și The Global Achievement Gap.
Cuprins:
Introducere 9
1. Abandonul 11
2. Şcoala libertății 51
3. O educaţie radicală 87
4. Vizita de studiu 125
5. Învăţarea cu motiv 159
6. Stăpân pe meşteşugul meu 201
7. O educaţie de Quaker 229
8. Lectii din greseli 257
9. Absolvirea 295
Multumiri 327
Bibliografie selectivă 329
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu