Editura Publica
An aparitie :2008
Editia a 5-a revizuita de Fred E.Hahn
Traducerea Oana Alexandra Petre
ISBN 978-973-88-3655-6
Nr pagini :391
Format 145 x 205
Pret : 27 lei la buybooks,25,65
lei la elefant ,25,70 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU
Descrierea
editurii:
Această a cincea ediţie a cărţii păstrează claritatea, analiza imparţială, experienţa testată de-a lungul timpului şi ideile premiate, prezentate în ediţia originală, pe care însă le actualizează până la momentul prezent.
Pornind de la noţiunile elementare pentru realizarea reclamelor de succes şi continuând cu metodele de îmbunătăţire ale reclamelor care nu au succes, această carte de referinţă însumează toate sfaturile verificate de care aveţi nevoie. Acum a fost actualizată pentru mediile curente, problemele cu care se confruntă publicitatea în prezent, şi pentru a vinde clienţilor pretenţioşi din ziua de azi.
Cuprins:Această a cincea ediţie a cărţii păstrează claritatea, analiza imparţială, experienţa testată de-a lungul timpului şi ideile premiate, prezentate în ediţia originală, pe care însă le actualizează până la momentul prezent.
Pornind de la noţiunile elementare pentru realizarea reclamelor de succes şi continuând cu metodele de îmbunătăţire ale reclamelor care nu au succes, această carte de referinţă însumează toate sfaturile verificate de care aveţi nevoie. Acum a fost actualizată pentru mediile curente, problemele cu care se confruntă publicitatea în prezent, şi pentru a vinde clienţilor pretenţioşi din ziua de azi.
Prefaţă 7
Prefaţă la ediţia a patra 13
Introducere la ediţia a
cincea 15
Mulţumiri 21
1. O nouă strategie de
publicitate 27
2. Cel mai important element
al unei reclame 42
3. Titlurile care atrag cei
mai mulţi cititori 53
4. Metode corecte şi metode
greşite de a scrie titluri 63
5. 35 de formule demonstrate
pentru scrierea titlurilor şi a teaser-ului de direct mail 85
6. Cum să găseşti abordarea
potrivită 119
7. Publicitate testată vs.
Publicitate netestată 137
8. Cum să pui entuziasm
într-un text publicitar 151
9. Cum să scrii primul
paragraf 162
10. Metode corecte şi greşite
de a scrie texte 178
11. 20 de metode de a creşte
puterea de vânzare a unui text 203
12. Cum să eviţi probleme
speciale în copywriting/ scrierea textelor publicitare 238
13. 32 de moduri de a obţine
mai multe solicitări în urma reclamelor tale 252
14. Cum să te adresezi unui
public de masă 276
15. Layouturi şi ilustraţii
care atrag majoritatea cititorilor 295
16. Putem face reclame scurte
şi de efect? 315
17.10 instigatori ai gândirii
326
18.17 căi de a-ţi testa
reclamele 340
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu