joi, 18 aprilie 2013

REWORK




Autor :  Jason Fried, David Heinemeier Hansson               
Editura Publica
Colectia Antreprenoriat
An aparitie :2011
Traducerea Cristina Popescu
ISBN  978-973-1931-77-7
Nr pagini :272
Format 145 x 204
Pret : 46,55 elefant
Disponibilitate BCU


 

Descrierea editurii:
ReWork este a treia carte din Co-Lecția de Antreprenoriat, un proiect al editurii Publica, susținut de UniCredit Țiriac Bank și promovat de revista Money Express. Majoritatea cărţilor de afaceri îţi dau aceleaşi sfaturi perimate: concepe un plan de afaceri, analizează concurenţa, caută investitori, bla-bla-bla. Dacă ai nevoie de o carte de genul acela, pune-o pe asta înapoi pe raft. REWORK dezvăluie o modalitate mai bună şi mai uşoară de a reuşi în afaceri. Citeşte-o şi vei afla de ce planurile sunt dăunătoare, de fapt, de ce nu ai nevoie de investitori externi şi de ce e mai bine să ignori concurenţa. Adevărul este că ai nevoie de mai puţin decât crezi. Nu e nevoie să fii obsedat de muncă. Nu ai nevoie de mulţi angajaţi. Nu e nevoie să-ţi iroseşti timpul cu hârţogăraia sau cu şedinţele. Nici măcar de birou nu ai nevoie. Toate acestea sunt doar scuze. În realitate, ai nevoie să nu mai dai din gură şi să începi să munceşti. Această carte îţi arată cum anume. Vei învăţa cum să fii mai productiv, cum să ai parte de expunere fără să-ţi dai gata economiile şi vei găsi mii de alte idei surprinzătoare, care te vor inspira şi te vor provoca. Folosind un limbaj direct şi considerând drept optimă calea cea mai uşoară, REWORK este manualul perfect pentru toţi cei care au visat vreodată să reuşească pe cont propriu. Întreprin-zătorii hotărâţi, proprietarii de mici afaceri, persoanele resemnate cu un loc de muncă pe care nu-l suportă, victimele „reducerilor de personal" şi artiştii care nu mai vor să moară de foame vor găsi toţi îndrumări valoroase în paginile acestei cărți. Pe mine, REWORK m-a făcut să mă confrunt cu o nouă provocare: aceea de a-mi înfrâna dorinţa de a rupe fiecare pagină pentru a mi-o lipi pe perete... Uluitoare, pregnantă, plină de idei care te inspiră – această descriere mă face să par o admiratoare supusă, dar REWORK chiar este într-adevăr foarte utilă. După ce o termini de citit, pregăteşte-te să trăiești o senzaţie nouă de claritate şi motivaţie. Kathy Sierra, cofondatoarea seriei de succes Head First şi fondatoarea javaranch.com În stilul tipic 37signals, ideile înţelepte din aceste pagini sunt îndrăzneţe, dar simple, directe şi probate... Citeşte această carte de multe ori, pentru a găsi curajul de care ai nevoie ca să te pui pe treabă şi să faci ceva nemaipomenit. Tony Hsieh, director executiv, Zappos.com Poţi ignora această carte, dar o ignori pe propria răspundere. Seth Godin Claritatea, chiar geniul acestei cărţi, aproape că mi-a umplut ochii de lacrimi de mai multe ori. E dată naibii, e pur şi simplu genială. Tom Peters, autorul cărţii Brand You 50, bestseller New York Times Geniul REWORK constă în aceea că te inspiră să reconsideri tot ce credeai că ştii despre strategie, clienţi şi modul de a duce lucrurile la bun sfârşit. William C. Taylor, redactor fondator al revistei FastCompany şi coautor al cărţii Mavericks at Work

JASON FRIED şi DAVID HEINEMEIER HANSSON sunt fondatorii 37signals – o companie de software inovatoare care creează produse folosite de milioane de persoane din întreaga lume. Articole elogioase despre munca celor doi antreprenori au apărut în publicaţii de renume precum Time, Newsweek sau Wired. De asemenea, ei colaborează cu Signal vs. Noise, unul dintre cele mai apreciate bloguri de pe internet. 

Cuprins:



Introducere................ 13

Pentru început...............17
Noua realitate..............19

Piedici...........21
Ignoră realitatea..........23
Omul nu învaţă atât de mult din greşeli..........25
Planurile sunt simple presupuneri........28
De ce să te extinzi?.......31
Obsesia pentru muncă.........34
Suntem sătui de „întreprinzători"................37

începe!...........39
Influenţează universul........................41
Urmăreste-ti interesul.........................44
începe să faci ceva............................48
Lipsa timpului nu e o scuză................50
Impune-ţi o limită.................................52
Declaraţie de misiune: imposibilă........55
Investitorii externi reprezintă planul Z...................58
Ai nevoie de mult mai puţin decât crezi................61
Pune bazele unei afaceri, nu ale unui start up.....64
Construind pentru a vinde, construieşti pentru a eşua............66
Masă redusă.............69
Progresează.......71
Acceptă constrângerile................................73
Creează un produs mai mic, nu unul neterminat.......................76
începe de la epicentru...............78
Ignoră detaliile la început...........80
Orice decizie luată e un pas înainte.................83
Fii ca un custode......................86
Nu complica lucrurile ..................89
Concentrează-te asupra lucrurilor care nu se vor schimba..........91
Tu dai tonul ...................93
Vinde-ţi şi produsele reziduale.............96
Lansează-I acum.................99

Productivitatea .......... 101
Iluzia acordului .............. 103
Motive de a renunţa........... 106
întreruperile sunt inamicul productivităţii............ 110
Şedinţele sunt toxice...................113
E de-ajuns să fie suficient de bun ................116
Succesele rapide ........................119
Nu face pe eroul........................121
Pune-te să dormi...................123
Estimările tale sunt de două parale.....................126
Problemele de pe listele lungi nu se rezolvă ..................129
Ia decizii minore ................132

Concurenţa ............... 133
Nu te lua după ceilalţi ............. 135
Insuflă-i produsului tău un aer personal ............ 138
Ia-te la hartă ..................141
Fă mai puţin decât concurenţa...........144
Cui îi pasă ce fac ceilalţi?..........147

Evoluţia........... 149
Spune nu din principiu......................... 151
Lasă-ţi clienţii să te depăşească ................. 154
Nu confunda entuziasmul cu prioritatea ...............157
Fii bun „şi acasă"......................159
Nu-ţi nota nimic ........................162

Promovarea.............................163
Bucură-te de anonimat..................165
Formează-ţi un public...................168
Instruieşte mai mult decât concurenţa....................171
Ia exemplul maeştrilor bucătari......................174
Intră în culise.................177
Nimănui nu-i plac florile de plastic..............180
Comunicatele de presă sunt doar de umplutură ..........182
Dă-I încolo de Wall Street Journal............185
Furnizorii de droguri au dreptate..........187
Marketingul nu este un departament .............189
Mitul succesului fulgerător ......191

Angajările..................193
încearcă tu întâi..............195
Angajează doar dacă suferi ..................197
Lasă-i în pace pe angajaţii nemaipomeniţi................199
Necunoscuţii de la petreceri......................201
CV-urile sunt absurde......................203
Ani lipsiţi de relevanţă.......................206
Nu ţine cont de instruirea formală ...................208
Toată lumea munceşte..............211
Angajează indivizi autonomi................213
Angajează oameni care scriu bine.........215
Cei mai buni sunt pretutindeni..............217
Testează-ţi angajaţii ................220

Strategii în situaţii de urgenţă.................221
Asumă-ţi veştile proaste ..................223
Viteza schimbă totul ..............226
Cum să-ti ceri scuze .............228
Adu-i pe toţi în linia întâi...................231
Inspiră adânc..........234

Cultura .....................237
Cultura nu se creează ...............239
Deciziile sunt provizorii........241
Lasă deoparte vedetele..................243
Nu au treisprezece ani............245
Trimite-ţi angajaţii acasă la ora cinci .............247
Nu lăsa cicatrici de la prima rană ................249
Vorbeşte firesc..........................251
Cuvinte interzise ........................254
Cuvântul „urgent" e toxic...................257

Concluzie ...................259
Inspiraţia e perisabilă.................261

Resurse..................265
Despre 37signals........................267
Produse 37signals..............268

Mulţumiri.................270

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu