Autor : Robert G. Lee, Neil Harris
Editura Gestalt Books
An aparitie :2014
Editia ?
Traducerea Cristian Fulas
ISBN ?
Nr pagini :400
Format ?
Pretul la data postarii : 44 lei la Editura,46,94
lei la divin ,44 lei la librarie.net
Descrierea
editurii:
„Cum devenim ceea ce suntem?” Această carte pune la un
loc practica și teoria contemporană – susținute de cercetare – din domeniile
evoluției și dezvoltării, al neuroștiințelor și studiilor de psihologia
copilului – toate susținute de studii de caz amănunțite și elegante. Pentru un
practician serios cartea oferă o bază pentru o înțelegere mai detailată a
teoriei și practicii terapiei relaționale.”Ruella
Frank, Ph.D.
„ Nu doar o resursă neprețuită pentru terapeuți care
lucrează cu copii și adolescenți, ci și o narațiune minunată, această carte
clădește o nouă fundație pentru ceea ce
înseamnă să fii terapeut Gestalt relațional în zilele noastre. Cartea
conectează relațiile și creșterea cerebrală, în acest proces oferind bazele
neurobiologice ale abilității organismului/mediului de a face față
complexității vieții sociale, care stă la baza modelului Gestalt.” Margherita Spagnuolo Lobb, director al Gestalt HCC Italy.
Cuprins:
I.
TEORIE
1. Cine suntem noi? Noi şi poveştile
noastre: naraţiune, evoluţie şi dezvoltare
Gordon
Wheeler
2. Ruşine şi aparţinere în copilărie:
interacţiunea dintre relaţionare şi dezvoltarea neurobiologică în primii ani de
viaţă
Robert
G. Lee
3. Ataşament şi mindfulness: căile
relaţionale ale dezvoltării creierului
Daniel
Siegel
II.SUPORT
4. Pierdut în atmosferă: condiţiile care
promovează contactul în întâlnirea cu tinerii având un istoric de traume
timpurii şi pierderi
Neil
Harris
5. Fetiţa tigroaică: o poveste despre
sprijin devotat, coordonat si acordat pe mai multe niveluri
Anna-Maria
Norén
6. Adolescentul băiat: ruşine, sprijin şi
psihoterapia eficientă a dezvoltării
Bronagh
Starrs
7. Modurile relaţionale şi câmpul în
dezvoltare al contactului părinte-copil. O contribuţie la teoria Gestalt a
dezvoltării
Mark
McConville
III.APLICAŢII
8. Rostogolirea în Zig Zag: crearea unui
câmp corporal pentru vindecare şi conştientizare în lucrul cu copiii
Denise
Tervo
9. Un tip diferit de contact pentru
băieţi: înţelegerea influenţei naturii şi a educaţiei asupra stilului
relaţional al băieţilor
Peter
Mortola, Howard Hiton, Stephen Grant
10. Lucrul cu adolescenţii catolici în
Irlanda de Nord: acumularea ruşinii de-a lungul unei generaţii - Bronagh Starrs
11. Mâncatul haotic. o tapiserie de teme
relaţionale şi adaptări creative
Marlene
Blumenthal
12. Crezi că-mi pasă? O abordare Gestalt a
lucrului cu adolescenţii
Jon
Blend
13. Tu, eu şi părţile mele pe care încă le
mai descopăr. Un interviu cu Violet Oaklander despre rolul triunghiului
relaţional în abordarea sa terapeutică a lucrului cu adolescenţi şi copii
Peter
Mortola
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu