11/06/2012

IMAGINEA INSTITUTIONALA


Autor :
Rosemarie Haines                 
Editura Universitara  (click pentru a cumpara de la editura)
Colectia
An aparitie :2010 
ISBN  978-973-749-871-7
Nr pagini : 230 

Pret : 30 lei





Descrierea editurii:

        Am considerat necesară abordarea acestei teme din mai multe motive: în primul rând, pentru faptul că termenul imagine publică, deşi apare foarte des în vorbirea cotidiană, nu este cunoscut în profunzimea semnificaţiei sale, a mecanismelor şi proceselor individuale pe care le antrenează; în al doilea rând, a devenit o modă să vorbim despre imagine şi imagologie, fără să ştim prea bine ce înseamnă; în al treilea rând, pentru interesul cu care studenţii mei s-au apropiat de acest subiect; în al patrulea rând, pentru că instituţiile din România şi responsabilii politici acordă un loc derizoriu comunicării şi diverselor ei forme de exprimare; în al cincilea rând, pentru că printr-un efort de sinteză noi toţi, interesaţi de studiul comunicării, trebuie să determinăm integrarea cunoştinţelor teoretice în realitatea practică din România. Lucrarea de faţă are un caracter de largă adresabilitate: studenţi, lideri de opinie, jurnalişti, oameni de publicitate, specialişti în relaţii publice şi marketing, conducători de organizaţii şi instituţii publice, în ultimă instanţă publicul larg vor avea prin intermediul ei o perspectivă adecvată asupra unui domeniu nou, dar fascinant al comunicării sociale.

        Rosemarie Haines este conferentiar universitar dr. la Scoala Nationala de Stiinte Politice si Administrative, Facultatea de Administratie Publica
        De acelas autor:
Comunicarea televizuala, Ed. Eficient 2000
Televiziunea si reconfigurarea politicului : studii de caz, Polirom 2002
Imaginea institutionala, Tribuna Economica 2003, Universitara 2010
Comunicare si guvernare, Universitara 2014

Cuprins:


Argument /9

TEMA 1
Institutiile si organizatiile – actori actionand in spatiul public /13
TEMA 2
Ordinea organizationala si ordinea comunicationala /27
TEMA 3
Reprezentare vs imagine /39
TEMA 4
Opinia publica – concept fundamental al comunicarii /48
TEMA 5
Persuasiunea – fapt psiho-social total /63
TEMA 6
Influenta opiniilor /79
TEMA 7
Grupurile in organizatii /90
TEMA 8
Comunicarea in organizatii /111
TEMA 9
Marketingul social /132
TEMA 10
Imaginea publica /141
TEMA 11
Politica de comunicare globala /159
TEMA 12
Comunicarea marketing /167
TEMA 13
Comunicarea cu media /199
TEMA 14
Comunicarea in practica /216

BIBLIOGRAFIE /229


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu