Autor : Silvia Branea
Editura Ars Docendi
An aparitie :2011
Editia a II-a revizuita si adaugita
ISBN 9789735585143
Nr pagini : 228
Pret : 22 lei cu comanda la libraria carturaresti
Descrierea
editurii:
Apărută la Editura Ars Docendi, volumul prezintă rezultatele unei cercetări realizate la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării cu privire la receptarea serialului "Beverly Hills". Principalul obiectiv al cercetării constă în căutarea răspunsului la întrebarea "Cum şi în ce măsură contribuie serialele pentru tineri la adoptarea de către receptori a unor modele comportamentale promovate de seriale?"
"Prin bogăţia informaţiei şi re-dispunerea ei în spirit interpretativ creativ Silvia Branea se dovedeşte în acest caz un autor în sensul veritabil al cuvântului, oferindu-ne o contribuţie de referinţă academică la studiul modern al psihosogiologiei comunicării, conducându-şi cititorul spre interogaţia personalizată asupra unui univers parţial cunoscut, parţial necunoscut - comunicarea în societatea contemporană."(Prefață - Valentina Marinescu) (Sursa)
Cuprins:
Cuvant inainte / 1
Capitolul
I: Schimbarea atitudinală. Rolul persuasiv al massmedia /14
Capitolul
II: Vechile şi noile media. Serialele de televiziune / 84
Capitolul
III: Metode utilizate in studiul comunicării de masă şiinterpersonale /92
Capitolul
IV: Medierea influenţei televiziunii de către liderii de opinie /107
Capitolul
V: Vizionarea serialului Beverly Hills / 142
Concluzii
/ 195
Bibliografie
/ 213
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu