Editura Polirom
Colectia CARIERA. SUCCES. PERFORMANTE.Seria practic
An aparitie :2009
Traducerea Mihaela Vinatoru
ISBN 978-973-46-1442-4
Nr pagini :272
Format 130 x 200
Pret : 26,95 lei la Editura,22,91
lei la elefant , 19,90 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU
Descrierea editurii:
Ne confruntam permanent cu provocarea de a negocia sau de a discuta
in contradictoriu cu cei apropiati, cu colegii sau cu sefii. Cum ii
convingem pe ceilalti ca noi avem dreptate? Exista anumite cuvinte cu
care putem capta atentia interlocutorilor nostri? Cum ne putem impune
punctul de vedere? Bazat pe cercetari recente in psihologie, volumul
prezinta regulile de baza ale persuasiunii, precum si tehnici si
strategii prin care evitati cliseele si va sporiti puterea de
convingere. Indiferent daca sinteti manager, avocat, medic, politician
sau profesor, cele 50 de secrete ale artei persuasiunii va vor ajuta sa-i atrageti pe ceilalti de partea dumneavoastra.
Dr. Noah J. Goldstein, profesor la University of Chicago Graduate School of Business. A
publicat numeroase articole şi rezultate ale cercetărilor sale în reviste de
psihologie şi afaceri. A fost consultantul unor corporaţii şi organizaţii guvernamentale, precum Accenture,
The United States Forest Service şi The United States Census Bureau.
Steve J. Martin, director al Influence At Work (Marea Britanie), a publicat articole
în reviste de afaceri. Este coautorul cărţii Sold! (2004). Susţine prelegeri pe
tema influenţei şi persuasiunii la Cranfield University şi Sir John Cass London
Business School şi oferă consultanţă pentru numeroase organizaţii
guvernamentale sau de afaceri.
Dr. Robert B. Cialdini, profesor universitar de psihologie şi marketing la Arizona State
University. Este autorul cărţii Influence: Science and Practice (ed. a IV-a,
2000). A publicat numeroase articole în reviste academice şi de afaceri. în
anul 2003, a primit premiul „Donald T. Campbell” pentru contribuţia sa în
domeniul psihologiei sociale.
Cuprins:
Introducere
................................................. 11
1. Cum puteţi
deveni mai convingător dând bătăi de cap publicului? .......... 17
2. Cine poate
schimba macazul? ................................................ 22
3. Ce greşeală
comună conduce la anularea mesajelor? ........... 25
4. Cum evitaţi „centrul
magnetic” când metodele de convingere eşuează?............ 29
5. De ce îşi
doresc oamenii mai puţin atunci când li se oferă prea mult? ........... 32
6. Când un bonus
devine o răspundere? ................................... 36
7. Cum poate
stimula un nou produs mai bun vânzarea unuia inferior? .......... 39
8. Teama convinge
sau paralizează? .......................................... 42
9. Ce vă învaţă şahul
despre strategiile de persuasiune? ...... 45
10. Ce articol de
papetărie poate să vă crească influenţa? .......... 50
11. De ce ar trebui
restaurantele să renunţe la coşurile cu bomboane mentolate? ....... 53
12. Care este
avantajul de a nu fi condiţionat? ............................ 56
13. Favorurile sunt
ca pâinea sau ca vinul? ................................. 59
14. Cum poate
tehnica „piciorului în uşă” să conducă la paşi mai mari?............ 62
15. Cum puteţi
deveni un maestru al influenţei sociale? .................. 66
16. Cum puteţi să vă
asiguraţi un sprijin sporit printr-o întrebare simplă? ..................... 69
17. Care este
secretul unei colaborări de durată? ........................ 72
18. Cum puteţi
lupta cu consecvenţa folosind consecvenţa? ........ 76
19. Ce truc puteţi
împrumuta de la Benjamin Franklin? .............. 79
20. Dacă cereţi puţin
puteţi obţine mai mult? ............................. 82
21. Un preţ de pornire
mic sau mare? Ce anume îi determină pe oameni să cumpere? ........ 84
22. Cum puteţi ieşi
în evidenţă fără să fiţi perceput negativ? .................... 88
23. Ce riscaţi dacă
sunteţi cea mai inteligentă persoană dintr-o încăpere? .......................
92
24. Ce puteţi învăţa
din secretele „autorităţii”? ............................ 96
25. Cum pot unele
întâlniri de grup să ducă la dezastre? ........... 99
26. Cine este mai
convingător: avocatul diavolului sau contestatarul adevărat?.............. 102
27. Când poate
calea cea bună să devină cea greşită? .............. 105
28. Care este cea
mai bună cale de a transforma o slăbiciune într-o calitate? .......................
108
29. Ce defecte „deschid”
seifurile oamenilor? ............................ 111
30. Când este bine
să recunoaşteţi că aţi greşit? ....................... 114
31. Când ar trebui
să fiţi bucuros că server-ul nu funcţionează? .................. 118
32. Cum pot face
diferenţa similarităţile? ................................... 121
33. Cum puteţi să vă
jucaţi cu numele dumneavoastră? ............ 124
34. Ce sfat ar
trebui să acceptăm de la cei ce primesc bacşişuri? .............. 129
35. Cum trebuie să
zâmbiţi ca să vi se răspundă la fel? ............ 133
36. Ce puteţi învăţa
din promovarea pe şerveţele pentru ceai? ....................... 136
37. Ce puteţi câştiga
din pierderi? .............................................. 141
38. Ce cuvânt vă
poate consolida încercările de a convinge? .................... 147
39. De ce nu e bine
să faceţi apel la toate atuurile? ................. 151
40. Cum poate
simplitatea unui nume să fie un atu? ................ 154
41. Cum poate rima
să vă influenţeze ascensiunea? ................. 158
42. Ce puteţi învăţa
despre convingere dintr-un antrenament de baseball? ............ 162
43. Cum puteţi obţine
un avantaj în cursa pentru câştigarea loialităţii? ........ 165
44. Ce puteţi învăţa
despre convingere dintr-o cutie de creioane? ............... 168
45. Cum puteţi
ambala mesajul pentru a vă asigura că funcţionează? .................. 171
46. Ce obiect le
stimulează oamenilor reflecţia asupra valorilor? ....... 176
47. Cum vă afectează
tristeţea negocierile? ............................... 180
48. Cum puteţi
folosi emoţiile pentru a convinge? .................... 183
49. Ce îi face pe
oameni să creadă tot ce citesc? ...................... 186
50. Cum vă sporesc
influenţa laboratoarele tri-meth? ............... 189
Influenţa în secolul XXI
................................................................ 191
Influenţa etică
................................................................................
214
Influenţa în acţiune!
...................................................................... 218
Influenţa în acţiune .......................................................................
225
Note
...............................................................................................
249
Mulţumiri
.......................................................................................
249
Index
.............................................................................................
251
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu