07/04/2013

8 METODE EFICIENTE PENTRU EDUCAREA COPIILOR


Autor : Helene Renaud, Jean-Pierre Gagne                

Editura Polirom
Colectia PSIHOLOGIA COPILULUI & PARENTING
An aparitie :2011
Traducerea Aurora Irimia
ISBN  978-973-46-1919-1
Nr pagini :232
Format 130 x 200
Pret : 24,95 lei la Editura,21,21 lei la elefant ,16,20 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU



Descrierea editurii:
O metoda inovatoare de educare a copiilor si adolescentilor, bazata pe incurajare si invatarea rolului lor in familie si in comunitatea civila sau scolara. Pornind de la nevoile copiilor – nevoia de securitate, de recompensa, de acceptare –, autorii au elaborat tehnici educative dinamice, care sa le dezvolte stima de sine si sentimentul responsabilitatii. Numeroasele informatii sistematizate, studii de caz si sfaturi practice sint utile atit parintilor, cit si consilierilor si psihologilor care lucreaza cu copii si adolescenti.

Helene Renaud este conferentiar si pedagog, formator pentru institutori, coautor al programelor de instruire „Parent-guide, parent-complice”, „Professeur-guide, professeur-complice” si „Enseignant-guide, enseignant-complice” (2009). A mai publicat 8 moyens efficaces pour reussir mon role de parent (coautor, 2009).
Jean-Pierre Gagne este terapeut, consilier pentru viata si afaceri, coautor al programelor de instruire „Parent-guide, parent-complice”, „Professeur-guide, professeur-complice” si „Enseignant-guide, enseignant-complice” (2009). A mai publicat 8 moyens efficaces pour reussir mon role de parent (coautor, 2009).
 
Cuprins:


Mulţumiri /11
Cuvînt-înainte /13

INTRODUCERE
Cum să-mi trăiesc cu mai multă bucurie rolul de părinte /15

PRIMA METODĂ
Conştientizarea /19

METODA A DOUA
Crearea unei legături  /51

METODA A TREIA
Renunţarea /65

METODA A PATRA
Importanţa corect acordată /103

METODA A CINCEA
Importanţa acordată celuilalt (copilul meu) /117

METODA A ŞASEA
Responsabilitatea /151

METODA A ŞAPTEA
Acceptarea /181

METODA A OPTA
Implicarea legată de nevoile reciproce /205

Anexă
Recuperarea: da, se poate !  /227

Bibliografie  /231

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu