Editura Editura Vidia
Colectia Dezvoltare umană - NLP
An aparitie :2014
Traducerea Nicoleta Radu
ISBN 978-606-8414-36-2
Nr pagini :116
Format 130 x 200
Descrierea
editurii:
Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele şi efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înţelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim ce este cel mai eficient şi acţionăm pornind de la o lege fundamentală.
Cartea Legile ştiinţifice ale publicităţii se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate. Fiecare afirmaţie a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple aşa într-un domeniu care are atât de multe posibilităţi. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te laşi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitaţiei.
Aşadar, în această carte scopul nostru principal e să consemnăm aceste legi şi să îţi arătăm cum să le pui în practică şi să te convingi de valabilitatea lor. Noi ne ocupăm aici doar de principiile de bază, principii care îţi vor transforma rapid afacerea, aducând-o cu uşurinţă în topul celor mai profitabile.
Claude C. Hopkins (1866 – 1932) a fost unul dintre cei mai importanți deschizători de drumuri în domeniul publicității. Și-a bazat întreaga muncă pe convingerea că publicitatea există doar ca să vândă și să poată fi măsurată cu instrumente precise, astfel încât investițiile făcute să poată fi justificate și campaniile de publicitate să devină din ce în ce mai bune. Ca tactici de marketing, Hopkins folosea cupoanele, premiile, mostrele, comenzile prin poștă și scrisorile de vânzări. A fost angajat de companii de renume precum Swift & Company, Lord & Thomas. Cartea „Legile științifice ale publicității” a fost publicată în 1923 şi a fost urmată în 1927 de lucrarea autobiografică intitulată „Viața mea în publicitate”.
Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele şi efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înţelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim ce este cel mai eficient şi acţionăm pornind de la o lege fundamentală.
Cartea Legile ştiinţifice ale publicităţii se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate. Fiecare afirmaţie a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple aşa într-un domeniu care are atât de multe posibilităţi. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te laşi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitaţiei.
Aşadar, în această carte scopul nostru principal e să consemnăm aceste legi şi să îţi arătăm cum să le pui în practică şi să te convingi de valabilitatea lor. Noi ne ocupăm aici doar de principiile de bază, principii care îţi vor transforma rapid afacerea, aducând-o cu uşurinţă în topul celor mai profitabile.
Claude C. Hopkins (1866 – 1932) a fost unul dintre cei mai importanți deschizători de drumuri în domeniul publicității. Și-a bazat întreaga muncă pe convingerea că publicitatea există doar ca să vândă și să poată fi măsurată cu instrumente precise, astfel încât investițiile făcute să poată fi justificate și campaniile de publicitate să devină din ce în ce mai bune. Ca tactici de marketing, Hopkins folosea cupoanele, premiile, mostrele, comenzile prin poștă și scrisorile de vânzări. A fost angajat de companii de renume precum Swift & Company, Lord & Thomas. Cartea „Legile științifice ale publicității” a fost publicată în 1923 şi a fost urmată în 1927 de lucrarea autobiografică intitulată „Viața mea în publicitate”.
Cuprins:
1. Cum se stabilesc legile publicităţii ... 7
2. Ştiinţa de a vinde ... 13
3. Cum îţi oferi serviciile ... 19
4. Publicitatea prin poştă: ce te învaţă ea ... 23
5. Titlurile ... 29
6. Psihologia în publicitate ... 35
7. Fii specific ... 41
8. Spune întreaga poveste ... 45
9. Imaginile în publicitate ... 49
10. Lucruri care costă prea mult ... 55
11. Informează-te ... 61
12. Strategia ... 65
13. Cum să foloseşti mostrele ... 71
14. Cum să obţii distribuitori ... 77
15. Campaniile de testare ... 83
16. Relaţia cu furnizorii ... 89
17. Individualitatea ... 93
18. Publicitatea negativă ... 97
19. Scrisorile în publicitate ... 99
20. Un nume care ajută ... 103
21. Afaceri profitabile ... 107
1. Cum se stabilesc legile publicităţii ... 7
2. Ştiinţa de a vinde ... 13
3. Cum îţi oferi serviciile ... 19
4. Publicitatea prin poştă: ce te învaţă ea ... 23
5. Titlurile ... 29
6. Psihologia în publicitate ... 35
7. Fii specific ... 41
8. Spune întreaga poveste ... 45
9. Imaginile în publicitate ... 49
10. Lucruri care costă prea mult ... 55
11. Informează-te ... 61
12. Strategia ... 65
13. Cum să foloseşti mostrele ... 71
14. Cum să obţii distribuitori ... 77
15. Campaniile de testare ... 83
16. Relaţia cu furnizorii ... 89
17. Individualitatea ... 93
18. Publicitatea negativă ... 97
19. Scrisorile în publicitate ... 99
20. Un nume care ajută ... 103
21. Afaceri profitabile ... 107
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu