Editura Tipo Moldova
Colectia RELATII INTERNATIONALE SI STIINTE POLITICE
An aparitie :2009
ISBN 978-973-168-036-1
Nr pagini :190
Format 130 x 200
Cuprins:CAP. 1 Managementul cunoasterii organizationale 7
1.1. Cunoastere si competitivitate în organizatiile moderne 9
1.2. Structurarea organizatiilor în economia cunoasterii 21
1.3. Organizatiile ca sisteme cognitive. Sarcinile managementului 31
1.4. A cunoaste pentru a supravietui, a comunica pentru a cunoaste 43
1.5. Resurse cognitive si învatare organizationala 48
1.6. Organizatia-comunitate 56
CAP. 2 Cultura organizationala ca generator de semnificatii comune 63
2.1. Perspective culturale asupra organizatiei 65
2.2. Dimensiunile culturii organizationale 71
2.3. O tipologie a culturilor organizationale. Factori de influenta 78
2.4. Functiile culturii organizationale 91
2.5. Cultura organizationala ca meta-comunicare 97
2.6. Relatia dintre atitudini si comportamente în organizatii 106
CAP. 3 Capitalul de imagine al organizatiei 113
3.1. Imaginea ca proiectie a identitatii organizationale 115
3.2. Influentarea reprezentarilor 123
3.3. Cum se construieste imaginea organizatiei 127
3.4. Criza: deprecierea imaginii organizatiei 133
CAP. 4 Organizatii în criza 137
4.1. Criza organizationala dincolo de aparente 139
4.2. Criza de comunicare ca pandant al crizei organizationale 144
4.3. Managemnetul crizei. O abordare sistemica 149
CAP.5 O perspectiva comportamentalista asupra managementului organizatiei 159
5.1. Managementul ca proces de influentare a comportamentelor umane 161
5.2. Continutul activitatii manageriale 172
5.3. Un model de management integrat 180
5.4.Sistemul de operare si functia de selectare a comportamentelor 188
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu