Autor : Marcus Buckingham
Editura Publica
An aparitie :2013
Editia a I
Editia originala 2011
Traducerea Dan Bălănescu
ISBN 978-606-8360-21-8
Nr pagini :198
Format 145 x 205
Pretul la data postarii :
37,05 lei la Editura,
37,05 lei la elefant ,39 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU
Descrierea
editurii:
Evaluarea StandOut a punctelor tale forte te va ajuta să descoperi:
- Ce carieră se potriveşte combinaţiei punctelor tale forte – ce responsabilităţi anume se potrivesc combinaţiei tale particulare de puncte forte
- Cum poţi câştiga în calitate de lider – cum poţi face ca oamenii pe care îi ai în subordine să creadă că tu crezi într-un viitor mai bun pentru organizaţia pe care o conduci
- Cum poţi câştiga ca manager - care este cea mai bună metodă de a stabili aşteptări clare în mintea oamenilor, de a-i recompensa sau de a-i implica
- Cum poţi câştiga în vânzări – când ești cu adevărat convingător
- Cum poţi câştiga în domeniul asistenţei pentru clienţi – care este cea mai bună modalitate de a câștiga încrederea clienților
„Marcus Buckingham a contribuit din plin la succesul organizației noastre.” Susan P. Gambardelle, Vice-președinte, The Coca-Cola Company
„Marcus Buckingham este fără îndoială cel mai bun specialist în management din lume.” Business Week
„O carte care te evaluează, care scoate la lumină ce știi să faci mai bine și care te inspiră în cele din urmă să privești diferit rolurile pe care ți le asumi în fiecare zi. Este o lectură de referință pentru oricine lucrează în echipă, dar mai ales pentru liderii și managerii preocupați atât de obținerea unor rezultate excepționale, cât și de dezvoltarea oamenilor care contribuie în echipă la realizarea acestora. Marcus Buckingham propune o nouă abordare în alocarea rolurilor de forță, pentru a multiplica în mod continuu inovația și performanța acestora.” Elena Badea, Head of Market Enablement, Ernst & Young
Marcus Buckingham, fondatorul The Marcus Buckingham Company, este un autor de mare succes la public, cu peste 3,7 milioane de volume tipărite în întreaga lume. Este o prezență des întâlnită în publicații prestigioase precum New York Times, Fortune, Fast Company, Harvard Business Review şi USA Today.
Marcus a petrecut aproape două decenii la Gallup, unde a făcut muncă de pionierat în cercetarea punctelor forte personale, dezvoltând soluţii de afaceri bazate pe aceste puncte forte pentru mărci celebre precum Best Buy, Disney, Toyota, Gap, Facebook sau Coca-Cola.
Cuprins:
1. „Fluiere pentru toată lumea" 9
Cum se poate multiplica inovaţia
2. Noua evaluare StandOut a punctelor forte 21
Ce măsoară, cum funcţionează şi cum
trebuie folosită
3. Cele nouă Roluri de forţă 27
Sfătuitorul 29
Liantul 45
Creatorul 64
Compensatorul 82
Influenţatorul 97
Pionierul 113
Furnizorul 131
Animatorul 147
Profesorul 163
4. Cele trei principii ale punctelor forte 179
Cum îţi poţi dezvolta în mod durabil
punctele forte
Principiul numărul 1: Geniul tău este precis 1S4
Principiul numărul 2: Nu poţi respecta ce nu îţi aminteşti 189
Principiu) numărul 3: Trebuie să îţi depăşeşti Rolurile 193
Mulţumiri 197
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu