28/01/2014

STUDII APLICATIVE ÎN DOMENIUL PSIHOLOGIEI SOCIALE



Autor :  Laurentiu Mitrofan, Emil-Razvan Gatej, Florina Coman (coord)               
Editura Sper
Colectia Alma Mater
An aparitie :2013
ISBN  978-606-8429-23-6
Nr pagini :232
Format ?
Pretul la data postarii : 
35 lei la Editura, 33,25 lei la librariepsi ,25 lei la librarie.net





Descrierea editurii:
Actualul volum prezintă o serie de studii ce își propun să demonstreze rolul și influența persuasiunii în ceea ce privește luarea deciziei trecând prin filtrul genului persoanelor persuadate și prin cel al contextului social în care este aplicată tehnica de persuadare; de asemenea, cercetările prezentate în acest volum evidențiază măsura în care oamenii se lasă influențaţi de promovarea produselor în reclame prin intermediul unor modele de atractivitate fizică. Acest lucru poate fi extrapolat și la nivel macro, spre exemplu cu referire la aplicabilitatea în domeniul marketingului, în planificarea direcției de realizare a reclamelor.
Cercetările din actualul volum se axează explicit pe demonstrarea rolului și influenței mass-media asupra stării de bine, asupra comportamentului sexual al adolescenților, precum și a influenței exercitate asupra comportamentului și deciziei de cumpărare a unor produse. Dimensiunile sociale și tematicile cuprinse în aceste studii sunt de natură a înfățișa o paletă largă de preocupări ale psihologiei sociale, care astfel devine un domeniu aplicativ al psihologiei de mare importanță pentru construirea unor strategii de conștientizare și adaptare la realitățile sociale contemporane.
Laurenţiu Mitrofan

Cuprins:



Partea I - Influenta socială: forme si efecte  9
1.  Studiu privind efectele persuasiunii asupra procesului de luare a deciziei la tineri  9
2.  Influenţa atractivităţii fizice asupra persuasiunii  29
3.  Influenţa socială asupra comportamentului consumatorului  43
4.  Influenţa socială asupra deciziei de cumpărare online  61
5.  Influenţa credibilităţii sursei asupra puterii de decizie a cumpărătorului  87

Partea a II-a - Efectele psihologice ale mass-media  99
6.  Studiu privind efectul influenţei mass-media asupra stării de bine a individului  99
7.  Efectele comunicării de masă asupra comportamentului sexual al adolescenţilor  121
8.  Efectul mesajelor anti-fumat asupra atitudinii fumătorilor faţă de consumul de tutun  145

Partea a III-a - Studii de psihologie socială în sfera cuplului, familiei si carierei  161
9.  Studiu privind instabilitatea emoţională, anxietatea şi agresivitatea la adolescenţii proveniţi din familii dezorganizate  161
10.  Influenţa experienţei religioase asupra stării de bine  185
11.  Studiu privind corelaţia dintre conduita religioasă şi calitatea relaţiilor maritale  207

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu