23/01/2014

FASCINANTA CONSTRUCTIE A EU-LUI. Cum să dezvoltăm o minte sănătoasă într-o societate stresantă


Autor :
  Augusto Cury
Editura For You
An aparitie :2013, 2020
Editia a II-a
Traducerea Georgiana Bărbulescu
ISBN  978-606-639-369-0
Nr pagini :174
Format 140 x 200
Pretul la data postarii :  13,20 lei la Editura, 17,60 lei la libris



Descrierea editurii:

        Trăim într-o societate anxioasă și stresantă, suntem mereu preocupați de treburi și angajamente, de rezolvarea a mii de probleme, de a fi tot mai buni în ceea ce facem. O astfel de rutină sfârșește prin a ne obliga să ne lăsăm deoparte propriul Eu, iar această teribilă lipsă de atenție ne face să ne cauzăm singuri răul cel mai dizolvant.

        Dr. Augusto Cury, bazându-se pe experiența sa de peste trei decenii ca psihiatru și psihoterapeut, trage un semnal de alarmă în privința derapajelor prin care trecem cu toții în epoca frenetică de acum. El ne prezintă mecanismele misterioase ale memoriei, ca să ne descoperim sursele stresului, tristeții și depresiei și să ne recăpătăm controlul asupra sinelui. Află din cartea Fascinanta construcție a Eului cum ne construim gândurile, cum ne influențează emoțiile raționalitatea și cum să ajungem la echilibru și fericire.


 
Cuprins:

Introducere 7

CAPITOLUL 1
Eu-l ar trebui să rămână uimit în faţa minţii umane   11

CAPITOLUL 2
Tehnicile necorespunzătoare ale Eu-lui ca administrator psihic  19

CAPITOLUL 3
Definirea Eu-lui şi a funcţiilor sale vitale  31

CAPITOLUL 4
Memoria genetică, centrală şi periferică  40

CAPITOLUL 5
Categoriile de raţionament  66

CAPITOLUL 6
Tipurile de gândire  91

CAPITOLUL 7
Natura virtuală a gândurilor  108

CAPITOLUL 8
Conştiinţa de sine  134

CAPITOLUL 9
Percutorul Memoriei: o petrecere la care Eu-l n-a fost invitat  152

CAPITOLUL 10
Eu-l constructor şi reconstructor  161

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu