10/05/2023

CELE 21 DE FRICI CARE NE IMPIEDICA SA FIM FERICITI

Autor: Angelo Foley
Editura Philobia
Colectia Ecologia interioara
An aparitie : 2023
Editia I
Editia originala: Les 21 Peurs qui empêchent d'aimer
Traducerea Dorina Oprea
ISBN 978-606-9707-75-3
Nr pagini : 208
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 42 lei la Editura, 31,50 lei la elefant, 33,60 lei la libris


Descrierea editurii:

        Deși trăim doar foarte rar sub amenințarea unui pericol direct, nu am fost niciodată atât de cuprinși de frici. Cartea de față ne invită să privim frica din 21 de perspective, să filtrăm programele și convingerile în care ne-am blocat, să înțelegem mecanica lor interioară, dar și să avem capacitatea de a ne exprima vulnerabilitatea.
        Este o carte care ne permite să ne redobândim puterea. Puterea de a hotărî ceea ce trăim. Puterea de a recunoaște că și cele mai dureroase experiențe sunt tot în slujba noastră. Puterea de a acționa conștient și de a alege să ne vindecăm, indiferent de circumstanțe, pentru că puterea noastră individuală este uriașă, iar impactul la nivel colectiv este mult mai mare decât ne-am putea imagina.
        Angelo Foley ne reamintește că este suficient ca un individ să se elibereze de o frică sufocantă pentru a-și ușura întreg anturajul și descendența. Singura putere pe care nu o avem este cea de a vindeca fricile altora. Îi putem susține, oferindu-le iubire necondiționată. Însă vindecarea fricii, ca și a oricărei energii nerezolvate, depinde doar de alegerea noastră personală.

        Angelo Foley este terapeut holistic, conferențiar și director artistic cu specializare în muzică

Cuprins:

Prefaţă  11

    PARTEA INTAI

Înţelegerea lumii din jur  15

    PARTEA A DOUA

Recunoaşte-te!  27

Frica de prezent
sau când trecutul se repetă  31

Frica de a mă accepta
sau când sufăr fiindcă nu pot fi eu însumi  37

Frica de a-mi rata viaţa
sau momentul în care am impresia că nu avansez  43

Frica de a nu face rău
sau încercarea de a fi un om mai bun  49

Frica de impostură
sau când simt că nu am nicio legitimitate  57

Frica de a fi autonom
sau când fuzionez cu celălalt  65

Frica de intimitate
sau când mă închid în faţa altora  71

Frica de a iubi
sau când nu vreau să sufăr  79

Frica de a fi singur
sau când nu vreau să îl pierd pe celălalt  87

Frica de a mă abandona
sau când nu reuşesc să mă reunesc cu celălalt  93

Frica de a pierde tot
sau când depind în totalitate de altcineva  99

Frica de impotenţă
sau când mă ruşinez de latura mea feminină  107

Frica de vulnerabilizare
sau când îl consider pe celălalt o ameninţare  115

Frica de separare
sau când mă simt vinovat să plec  123

Frica de a renunţa la control
sau când refuz să îmi asum riscuri  131

Frica de uitare
sau când mă agăţ de trecut  139

Frica de schimbare
sau când renunţ la nou  147

Frica de a nu fi cineva
sau când visez să fiu altfel  155

Frica de a nu fi ales
sau când îmi doresc să fiu dorit  163

Frica de propria valoare
sau când caut aprobarea  171

Frica de a trăi
sau când aleg să supravieţuiesc  179

    PARTEA A TREIA

De la frică la dragoste
Câţiva paşi în plus către iubire!  185

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu