Coord: Gabriela Hum
Editura Trei
Colectia Psihologie si psihoterapie
An aparitie : 2021
Editia I
ISBN 978-606-40-1012-4
Nr pagini : 348
Format 145 x 205
Pretul la data postarii : 31,85 lei la Editura, 49 lei la carturesti, 39, 20 lei la libris
previzualizare google books
Descrierea editurii:
In anul 2020, odata cu venirea pandemiei, un grup de specialisti in invatare si dezvoltare au inceput sa scrie o carte din experienta personala de training. Desi activeaza in companii diferite, cei 18 autori au concluzionat ca procesele de invatare si dezvoltare, pentru a avea impact, au nevoie sa respecte cateva reguli. De la analiza de nevoi la transferul in practica, trainingul este nu doar o interventie unica, ci un proces ce necesita timp si energie. Pare contra-intuitiv sa apara o carte despre trainingul la sala intr-o perioada in care majoritatea activitatilor noastre profesionale se desfasoara online. Insa ce s-a constatat in perioada aceasta este ca regulile unui training de impact sunt aceleasi, indiferent daca el are loc online sau offline. Asadar, Invatam impartasind este o carte despre training si regulile prin care procesele de invatare si dezvoltare ajung sa fie eficiente. Cu alte cuvinte, ceea ce invatam sa nu ramana doar la nivel de cunostinte, ci sa se evidentieze in abilitati si in schimbari la locul de munca (si nu numai).
Gabriela Hum este trainer, consultant si psiholog
Cuprins:
Prefață — Dragoș Iliescu 9
Capitolul I — Despre L&D ca partener de business 13
1.1 L&D — Viziune, valori și misiune în companie —Ilinca Elena Coroian 15
1.2 Organizațiile care învață — Zamfira Stan 33
1.3 Buy‑in: Ce și pentru Cine? — George Gavrilovici 52
1.4 Cum alegem furnizorii și cum îi imersăm în organizație? — Magda Tóth‑Ráduly, Mónika Pál 69
Capitolul II — Designul, un program de învățare 80
2.1 Analiza de nevoi și evaluarea nevoilor de training — Gabriela Hum 81
2.2 Setarea de obiective comportamentale — Ileana Fritea 92
2.3 Designul de training — Răzvan Goga 106
2.4 Pregătirea programului de training — Ovidiu Damian 126
2.5 Învățarea experiențială și trainingul experiențial — Sergiu Maxim 136
Capitolul III — Livrarea trainingului la sală 149
3.1 Structura unui training — Sabina Pop, Szerena Nagy,Ovidiu Damian 150
3.2 Stiluri de învățare și tehnici de livrare — Gabriela Hum 175
3.3 Dinamica de grup — roluri în grup și situații dificile în training — Ramona Teodora Pop 190
3.4 Facilitarea vizuală — Răzvan Goga 208
Capitolul IV — Învățarea după livrarea trainingului 233
4.1 Procesul de evaluare a trainingului — Dragoș Stoian, Gabriela Hum 234
4.2 Transferul în practică — Iulia Pop 249
Capitolul V — Posibilități și perspective în L&D 284
5.1 Planuri de carieră în domeniul L&D — Andreea Trif 285
5.2 L&D încotro? — Codruța Burda 296
5.3 Învățarea virtuală — Sergiu Maxim 319
5.4 Șocul viitorului — Sergiu Maxim 326
5.5 În loc de concluzii —Cum se pregătește un trainer — Călin Grigorovici 335
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu