Editura Junimea
Colectia Univers didactic
An aparitie : 2017
Editia I
ISBN 978-973-37-1997-7
Nr pagini : 150
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 30 lei la carturesti,
Despre autori:
1.2. Supervizarea şi dezvoltarea identităţii profesionale a terapeutului
1.3. Modele utilizate în supervizare
Capitol 2. Premisele modelului integrativ strategic de supervizare Vîşcu Loredana – Ileana, Popescu Oana – Maria)
2.1. Descrierea Modelului Integrativ Strategic al Sinelui – baza psihoterapiei integrativ strategice
2.2. Încadrarea modelului integrativ strategic de supervizare
2.3. Trainingul şi supervizarea în psihoterapia integrativă strategică
2.4. Sursele filosofice ale modelului integrativ strategic de supervizare
Capitol 3. Modelul integrativ strategic de supervizare (Vîşcu Loredana – Ileana, Popescu Oana – Maria)
3.1. Învăţarea în supervizare
3.2. Cadrul de supervizare şi spaţiul de învăţare
3.3. Factorii care influenţează învăţarea în supervizare
3.4. Dosarul clientului – Reflectarea asupra cazului
Capitol 4. Probleme, dificultăţi în practica supervizării (Vîşcu Loredana – Ileana, Popescu Oana – Maria)
Capitol 5. Studiu de caz (Vîşcu Loredana – Ileana)
An aparitie : 2017
Editia I
ISBN 978-973-37-1997-7
Nr pagini : 150
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 30 lei la carturesti,
Despre autori:
Loredana-Ileana Vîșcu (Loredana Drobot/Loredana Cadariu) este profesor universitar doctor, fiind şi directorul Centrului de Cercetări Calitative în Consiliere şi Psihoterapie, din cadrul Facultăţii de Psihologie, Universitatea „Tibiscus” din Timişoara. Ca practician este psiholog şi psihoterapeut în orientarea psihoterapie integrativă, fiind şi membru fondator și vicepreşedinte al Asociaţiei de Cercetare, Consiliere şi Psihoterapie Integrativă (ACCPI), în cadrul căreia este şi formator şi supervizor. Activitatea didactică și științifică este concretizată în numeroase lucrări și cărți. Sursa Universul academic
Dintre cartile sale:
Psihoterapie integrativă strategică. Teorie şi aplicaţii practice (coautor), Liber Mundi 2016
Supervizarea în psihoterapia integrativă strategică (coautor), Junimea 2017
Factorii comuni în psihoterapie. O abordare integrativ-strategică (coautor), Pro Universitaria 2017
Studii in psihoterapia integrativa strategica (coautor), Pro Universitaria 2017
Modelul integrativ strategic de supervizare, Universul Academic 2018
Studii in psihoterapie. Abordare integrativa (coautor), Universul Academic 2019
Oana Maria Popescu este psihoterapeut certificat la nivel european, formator si supervizor in psihoterapie integrativa si psihoterapia integrativa a copilului si adolescentului, presedinte fondator al Asociatiei de Cercetare, Consiliere si Psihoterapie Integrativa. Este presedinte al comisiei de acreditare din cadrul Asociatiei Europene de Psihoterapie Integrativa si coordonatorul standardelor de formare in psihoterapie integrativa in Europa. Conduce grupe de formare in specialitatile psihoterapie integrativa, psihoterapie integrativ-expresiva si psihoterapia integrativa a copilului. Sursa Letras
Dintre cartile sale:
Supervizarea în psihoterapia integrativă strategică (coautor), Junimea 2017
Psihoterapie integrativă strategică. Teorie şi aplicaţii practice (coautor), Liber Mundi 2016
Factorii comuni în psihoterapie. O abordare integrativ-strategică (coautor), Pro Universitaria 2017
Psihoterapie integrativa strategica vol. 1.Teorie şi aplicaţii practice, Letras 2021
Psihoterapie integrativa strategica Vol. 2: Psihopatologia adultului, Letras 2022
Psihoterapie integrativa strategica: Caiet de dezvoltare personala, Letras 2022
Cuprins:
Capitol 1. Supervizarea – definiţii, funcţii, modele (Vîşcu Loredana – Ileana, Popescu Oana – Maria)
1.1. Supervizarea – definiţii, funcţii1.2. Supervizarea şi dezvoltarea identităţii profesionale a terapeutului
1.3. Modele utilizate în supervizare
1.3.1. Modele de supervizare de prima generaţie
1.3.2. Modele de supervizare de a doua generaţie
1.3.2.1. Rolul factorilor comuni, transteoretici în elaborarea modelelor de a doua generaţie1.3.2.2. Modelul tripartit integrator bazat pe învăţare a lui Watkins Jr.1.3.2.3. Modelul tripartit a lui Gelso1.3.2.4. Modelul relaţional în psihoterapie extrapolat la supervizarea din psihoterapie a lui Wampold/ Budge
Capitol 2. Premisele modelului integrativ strategic de supervizare Vîşcu Loredana – Ileana, Popescu Oana – Maria)
2.1. Descrierea Modelului Integrativ Strategic al Sinelui – baza psihoterapiei integrativ strategice
2.2. Încadrarea modelului integrativ strategic de supervizare
2.3. Trainingul şi supervizarea în psihoterapia integrativă strategică
2.4. Sursele filosofice ale modelului integrativ strategic de supervizare
Capitol 3. Modelul integrativ strategic de supervizare (Vîşcu Loredana – Ileana, Popescu Oana – Maria)
3.1. Învăţarea în supervizare
3.2. Cadrul de supervizare şi spaţiul de învăţare
3.3. Factorii care influenţează învăţarea în supervizare
3.4. Dosarul clientului – Reflectarea asupra cazului
3.4.1. Contractul de psihoterapie
3.4.2. Consimţământul informat
3.4.3. Statusul psihoterapeutic
3.4.4. Interviul de psihodiagnostic în psihoterapia integrativă strategică
3.4.5. Fişele de psihodiagnostic
3.4.6. Fişele de supervizare
Capitol 4. Probleme, dificultăţi în practica supervizării (Vîşcu Loredana – Ileana, Popescu Oana – Maria)
Capitol 5. Studiu de caz (Vîşcu Loredana – Ileana)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu