10/05/2023

INVINGE-TI SENSIBILITATEA EXESIVA! 50 de exercitii practice ca sa fii mai stapan pe tine

Autor: Daphnee Boulogne, Saverio Tomasella
Editura Philobia
Colectia Exercitii
An aparitie : 2023
Editia I
Editia originala: 50 exercices pour les ultrasensibles
Traducerea Corina Iordănescu
ISBN 978-606-9707-79-1
Nr pagini : 136
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 34 lei la Editura, 23,80 lei la delfin, 34 lei la libris


Descrierea editurii:

        Anumite persoane din preajma ta nu înțeleg ce înseamnă să fii hipersensibil. Poate fi derutant atât pentru ele, să vadă că reacționezi uneori cu o intensitate mai mare, cât și pentru tine, atunci când simți că nu poți fi pe deplin înțeles. În realitate, sensibilitatea accentuată nu schimbă satisfacțiile și suferințele pe care le trăiești de-a lungul vieții sau cele care apar într-o relație, însă este important să o recunoști și să o accepți.
        Exercițiile propuse de Daphnée Boulogne și Saverio Tomasella îți vor arăta:
• cum să-ți folosești sensibilitatea pentru a te cunoaște mai bine;
• cum să-ți accepți sentimentele și emoțiile;
• cum să ai grijă de tine, dar și încredere în propriile forțe;
• cum să-ți cultivi optimismul și creativitatea.
        Practicându-le, vei învăța să te iubești, să-ți urmezi intuiția și să ai grijă de tine pentru a-ți transforma sensibilitatea deosebită într-o veritabilă forță, dezvoltând relații rodnice și împlinite.

        Daphnée Boulogne este trainer certificat, specializat în lucrul cu persoanele hipersensibile, dar și conferențiar și autor. 

        Saverio Tomasella este un renumit psihanalist francez, cercetător și scriitor, doctor în psihologie și psihopatologie, fondator al Observatorului de Ultrasensibilitate.
        La noi au fost traduse:
Controleaza-ti emotiile. Evita sindromul de burnout (coautor), Niculescu 2021
Invinge-ti sensibilitatea excesiva! 50 de exercitii practice ca sa fii mai stapan pe tine (coautor), Philobia 2023
Renasterea dupa o trauma. Cum trecem peste furtunile emotionale, Philobia 2023

Cuprins:

Introducere  9

I. Mă cunosc mai bine datorită sensibilităţii mele  13
Exerciţiul nr. 1. Îmi observ sensibilitatea  14
Exerciţiul nr. 2. În căutarea autenticităţii  20
Exerciţiul nr. 3. Care sunt valorile mele?  23
Exerciţiul nr. 4. Convingerile mele sunt piedici sau trambuline?   26
Exerciţiul nr. 5. Ce conştientizez de-a lungul zilei  30
Exerciţiul nr. 6. Capacitatea mea de a fi empatic   32
Exerciţiul nr. 7. Ne adaptăm împreună  34
Exerciţiul nr. 8. Îmi testez nivelul de saturaţie  37
Exerciţiul nr. 9. Îmi determin gradul de epuizare   39
Exerciţiul nr. 10. Îmi descopăr limitele  41

II. Îmi accept sentimentele şi emoţiile   47
Exerciţiul nr. 11. Recompensarea mea simbolică pentru a închide un eveniment dureros din trecut  47
Exerciţiul nr. 12. Unde mă situez în raport cu emoţiile mele?   49
Exerciţiul nr. 13. Cum să-mi accept emoţiile  51
Exerciţiul nr. 14. Îmi detectez nivelul de contagiune emoţională  53
Exerciţiul nr. 15. Care sunt fricile mele?  55
Exerciţiul nr. 16. Nedreptăţile  58
Exerciţiul nr. 17. Mă eliberez de furie   60
Exerciţiul nr. 18. Îmi evaluez încărcătura emoţională   61

III. Mă iubesc şi am grijă de mine  65
Exerciţiul nr. 19. Bula protectoare  66
Exerciţiul nr. 20. Ascult  67
Exerciţiul nr. 21. Mă eliberez de probleme   70
Exerciţiul nr. 22. Mă înţeleg mai bine  71
Exerciţiul nr. 23. Formulez o cerere clară   73
Exerciţiul nr. 24. Când celălalt îşi revarsă problemele asupra mea  75
Exerciţiul nr. 25. Merg pe jos  77
Exerciţiul nr. 26. Îmi las corpul să se exprime  79
Exerciţiul nr. 27. Cele mai frumoase reuşite ale mele  81
Exerciţiul nr. 28. Succesele mele din fiecare zi  82
Exerciţiul nr. 29. Oglindă, oglinjoară  83
Exerciţiul nr. 30. Îmi încarc bateriile  85
Exerciţiul nr. 31. Am grijă de mine   88
Exerciţiul nr. 32. Cutia mea magică   90

IV. Îmi cultiv optimismul şi îmi dezvolt creativitatea  93
Exerciţiul nr. 33. Brăţara mea împotriva criticilor exigente  93
Exerciţiul nr. 34. Nu fac supoziţii   95
Exerciţiul nr. 35. Descopăr cadoul ascuns   96
Exerciţiul nr. 36. Sunt mai asertiv(ă) datorită posturii „Y"  98
Exerciţiul nr. 37. Îmi dezvolt abilităţile   99
Exerciţiul nr. 38. Îmi îmbogăţesc şi îmi dezvolt creativitatea la locul de muncă datorită condiţiilor de lucru adaptate nevoilor mele   101
Exerciţiul nr. 39. Creăm împreună  104
Exerciţiul nr. 40. Practic vizualizarea creativă  105
Exerciţiul nr. 41. Contemplu frumuseţea  108

V. Mă ancorez, mă conectez la lumina mea interioară şi îmi intensific vibraţiile  111
Exerciţiul nr. 42. Mă conectez cu rădăcinile mele   112
Exerciţiul nr. 43. „Locuiesc" în corpul meu  113
Exerciţiul nr. 44. Mă scutur ca un arc   114
Exerciţiul nr. 45. Conexiunea mea cu Pământul şi Cerul   115
Exerciţiul nr. 46. Trimit dragoste   116
Exerciţiul nr. 47. Răspândesc lumină din soarele meu interior..... 118
Exerciţiul nr. 48. Gândurile mele de recunoştinţă din fiecare zi.... 119
Exerciţiul nr. 49. Scrisoarea mea de recunoştinţă   121
Exerciţiul nr. 50. Recapitulez   123

Invocaţie către Lumină   127
Concluzie  129

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu