Editura Publica
An aparitie :2008
Editia I
Titlul original: The tipping point : how little things can make a big difference
Traducerea Sabina Dorneanu
ISBN 978-973-88-7495-4
Nr pagini :288
Format 145 x 205
Pretul la data postarii : 46,55 lei la Editura, 39,90lei la elefant , 49 lei la carturesti
Disponibilitate BCU
Descrierea
editurii:
The Tipping Point oferă o cale eficientă spre a înţelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendinţelor în modă la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc precum viruşii afectând starea de bine a oamenilor, instituţiilor, societăţii.
The Tipping Point este biografia unei idei, iar această idee este foarte simplă. Cea mai bună cale de a înţelege apariţia tendinţelor în modă, fluxul şi refluxul mareelor de delincventă sau, de ce nu, transformarea unor cărticele necunoscute în nişte best-seller-uri ori afluxul de adolescenţi care fumează, fenomenul zvonurilor care merg din gură-n gură şi toate celelalte schimbări misterioase care se petrec în viaţa de zi cu zi este să le privim ca pe nişte epidemii. Ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc exact la fel ca viruşii.
O scriere inovatoare excelentă, un studiu neconvenţional su perb al acestui fenomen atât de puţin înţeles, epidemia socială. Daily Telegraph
Pur şi simplu fascinantă şi nu de puţine ori surprinzătoare... e genul de carte cu care îţi poţi regala prietenii în săptămânile ce vin, citând tot felul de fraze stupefiante, şi în plus are potenţialul de a fi un instrument practic puternic pentru oricine vrea să propage o idee sau să promoveze o campanie. Scotland on Sunday (UK)
Supoziţia care stă la baza cărţii lui Gladwell este aceea că mişcări în aparenţă subtile pot produce rezultate uluitor de ample şi rapide... The Tipping Point se poate dovedi a fi un text influent în cercurile activiştilor politici. Timothy Noah, Washington Monthly
Malcolm Gladwell ocupă locul al II-lea în clasamentul global al celor mai influenți gânditori de management (Thinkers50, ediţia 2009), înregistrând o urcare spectaculoasă: 16 poziții față de ediţia precedentă, din 2007.Este licențiat în istorie, absolvent al University of Toronto, fost reporter pentru revista The New Yorker, în anul 2005 Malcolm Gladwell apărea în clasamentul celor mai influente 100 de persoane, realizat de TIME. Între 1987 și 1996 a fost reporter al Washington Post. A scris despre lumea afacerilor și despre știință, devenind apoi redactorul-șef al cotidianului la New York. Este născut în Marea Britanie, a crescut în Ontario/Canada, iar în prezent locuiește în SUA, la New York. Sursa informatiilor: Ed. Publica
Cartile sale traduse la noi:
The Tipping Point. Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proportii, Andreco Educational 2004, Publica 2008
Exceptionalii. Povestea succesului, Publica 2009
Blink. Decizii bune în 2 secunde, Amaltea 2005 sub titlul (S)Clipirea, Publica 2011 Ce a vazut cainele. Si alte aventuri, Publica 2012
David și Goliat. Outsideri, inadaptati si arta luptei cu gigantii, Publica 2013
De vorba cu necunoscuti. Ce ar trebui sa stim despre oamenii pe care nu ii cunoaștem, Publica 2019
Mafia bombardierelor. Un vis, o ispita și cea mai lunga noapte a celui de-al Doilea Razboi Mondial, Publica 2021
Urmeaza cele mai bune zile ale omenirii? (coautor), Curtea Veche 2019
Cuprins:
Introducere 13
Capitolul 1. Cele trei reguli ale epidemiilor 25
Capitolul 2. Legea Minoritarilor: Conectorii, Experţii şi Vânzătorii 40
Capitolul 3. Factorul de Aderenţă: Serialele pentru copii (Sesame Street, Blue’s Clues) şi virusul educativ 96
Capitolul 4. Forţa Contextului (partea întâi): Bernie Goetz şi ascensiunea şi declinul delincvenţei în New York City 136
Capitolul 5. Forţa Contextului (partea a doua): Numărul magic 150 169
Capitolul 6. Studiu de caz: Zvonurile, pantofii de sport şi importanţa traducerii 191
Capitolul 7. Studiu de caz: Sinuciderea, fumatul şi căutarea ţigaretei care nu are aderenţă 212
Capitolul 8. Concluzie: Concentrează-te, testează şi convinge-te 246
Postfaţă: Lecţiile Punctului Critic din lumea în care trăim 253
Note de final 271
Mulţumiri 279
Introducere 13
Capitolul 1. Cele trei reguli ale epidemiilor 25
Capitolul 2. Legea Minoritarilor: Conectorii, Experţii şi Vânzătorii 40
Capitolul 3. Factorul de Aderenţă: Serialele pentru copii (Sesame Street, Blue’s Clues) şi virusul educativ 96
Capitolul 4. Forţa Contextului (partea întâi): Bernie Goetz şi ascensiunea şi declinul delincvenţei în New York City 136
Capitolul 5. Forţa Contextului (partea a doua): Numărul magic 150 169
Capitolul 6. Studiu de caz: Zvonurile, pantofii de sport şi importanţa traducerii 191
Capitolul 7. Studiu de caz: Sinuciderea, fumatul şi căutarea ţigaretei care nu are aderenţă 212
Capitolul 8. Concluzie: Concentrează-te, testează şi convinge-te 246
Postfaţă: Lecţiile Punctului Critic din lumea în care trăim 253
Note de final 271
Mulţumiri 279
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu