Editura Amaltea
Colectia Cunoastere & Autoeducare BUSINESS
An aparitie : 2007
Traducerea Ana-Maria Murariu
ISBN 973-7780-82-5
Nr pagini : 232
Format 135 x 205
Pretul la data postarii : 20 lei la Editura, 12,40 lei la elefant, 20 lei la librarie.net
Descrierea editurii:
Acestea sunt cuvintele cu ajutorul carora Duane Lakin, profesionist cu peste 20 de ani de experienta in psihologia industrial-organizationala, isi deschide pledoaria pentru utilizarea si intelegerea temeinica a tehnicilor practice care stau la baza lucrarii „Asul din maneca”, unica in domeniu prin ineditul abordarii: „Eu nu sunt un teoretician. Eu sunt un tehnician. Un tehnician comportamental. Sunt interesat de lucrurile care functioneaza, de lucrurile care ma ajuta sa-i sprijin la randul meu pe altii sa implementeze schimbarea.”
Asul din maneca este o carte-seminar. Contine idei practice si, cel mai important, exercitii pentru aplicarea metodelor NLP in vanzari si marketing. Explica tehnici speciale, pe care sa le utilizezi in vanzarea fata in fata, telemarketing, marketing direct si in alte situatii din lumea reala care presupun o vanzare. Sunt incluse exemple de metode si scenarii care au produs cresteri demonstrate in toate tipurile de vanzari.
Directia spre care merge aceasta carte este aceea a avantajului bazat pe cunoastere si invatare sustinuta, nicidecum a siretlicului sau a jocului incorect. Mai mult decat atat, „Asul din maneca” este abilitatea de a te vinde PE TINE INSUTI, in conditiile in care conceptul de vanzari a suferit o schimbare majora. Astfel, mesajul pe care il transmiti pentru a-ti particulariza produsul sau pentru a te remarca drept o persoana de vanzari talentata trebuie sa fie personal, flexibil, atractiv si focalizat. Acesta este asul din maneca ta.
Cuprins:
Prefaţa 7
CAPITOLUL 1
Ce este
NLP? 13
CAPITOLUL 2
NLP şi
vânzările 21
CAPITOLUL 3
Procesul de
vânzare structurat 35
CAPITOLUL 4
Limbajul
minţii 43
CAPITOLUL 5
Sincronizarea
verbală 57
CAPITOLUL 6
Cum sa te
adresezi unui public amestecat (VAK) 83
CAPITOLUL 7
Folosirea
indicillor de accesare ale ochilor 97
CAPITOLUL 8
Tiparele
actului de cumpărare 115
CAPITOLUL 9
Oglindirea
non-verbala 125
CAPITOLUL 10
Creează
acţiune prin cuvinte - 135
CAPITOLUL 11
Încapsularea
comenzilor declansatoare de acţiune 153
CAPITOLUL 12
Menţinerea
avantajului 173
CAPITOLUL 13
Aplicaţii
speciale: Prezentările şi vânzarea de grup 183
CAPITOLUL 14
Aplicaţii
speciale: Redactarea scrisorilor şi a memo-urilor 189
CAPITOLUL 15
Aplicaţii
speciale: Telemarketingul 197
Anexe 217
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu